הקולקציה החדשה של "ליה לונדון" לעונה החמה.!








רשת "ליה לונדון" הפכה לסמל של נשיות ועוצמה. וידועה כרשת שאוהבת ומחזקת נשים ובכך דואגת לקשת רחבה של חזיות נוחות המותאמות לגזרות הגוף הנשי.
 
כדי להיות אישה חזקה ומלאת ביטחון את צריכה שיהיה לך נוח.

הרשת מקפידה להישאר נאמנה לתפיסה שההלבשה התחתונה היא חלק אינטגרלי בעולם האישה והפריטים הם בגדר אביזרים משלימים וחשובים להצהרת הנשיות והביטחון העצמי.

כדי שתמיד תוכלי להסתכל על עצמך במראה בחיוך לא משנה איזו מידה את.

בקולקציית SS17 של "ליה לונדון" מופיעים מספר דגמים חדשים שנותנים מענה לנשים שונות. בכל הקולקציות מקפידים לשלב דגמים סקסיים בשילובי תחרה לצד דגמים קלאסיים יומיומיים. לכל הדגמים מותאמים תחתונים בגזרות שונות.

בין הדגמים החדשים ניתן גם למצוא סטים פרחוניים  שמבשרים את בוא האביב. סט חזייה ותחתונים מדגם אופל היפיפה של המותג Elomi בעיצוב פרחוני מקסים ומחמיא, המיוצר מבד איכותי בשילוב תחרה שחורה מעוטרת בפרחים צבעוניים.

 בין הדגמים הצבעוניים ניתן למצוא דגמים בצבעוניות רכה יותר של צבעי פסטל מפנקים כמו הדגם   FREYA-FANCIES-LEMON של המותג פרייה, חזייה בעלת מפתח עמוק המתאים למחשופים ושומר על תמיכה מקסימלית.

קולקציית בגדי הים 2017 כבר כאן!
נשים בכל הגילאים ובכל המידות צריכות להרגיש טוב עם הגוף שלהן ולזכור שלכל אחת מגיע ללבוש בגד ים שיעניק לה מראה מחמיא לנתוניה.

ברשת "ליה לונדון" תוכלי גם למצוא בגדי ים ייחודים המביאים איתם את  הקיץ  שכולנו מחכים לו ובדומה להלבשה התחתונה גם הם שומרים על תחושה נעימה על העור ומעניקים ביטחון לאישה שלובשת אותם.

הדגם הפרחוני המרהיב של חברת פרייה ה SAFARI BEACH  אשר יאפשר לך להביא את הג׳ונגל הטרופי הישר לחופים ולבריכות בישראל. גוונים טרופים אשר משתלבים עם הדפסי חיות מרהיבים יצרו לך לוק שאי אפשר להתעלם ממנו.
הדגמים מגיעים במספר גזרות:
גזרת הSWEETHEART בעל החזייה המרופדת אשר  תומכת, מרימה ומחזיקה את החזה ומאפשרת למרכז את החזה ותורמת לתחושה של נוחות מירבית.

גזרת TROPICOOL PLACEMENT SUIT , בגד הים  שלם , מחטב המגיע בגזרת קולר ובעל קאפים פנימיים אשר מאפשרים תמיכה מושלמת.

לנשים בעלות צורך בתמיכה חזקה יותר קיימים דגמים נוספים של בגדי ים מתוך המותג  FANTASIE , לדוגמא דגם COCOA ISLAND  בעל חזייה בגזרת  PLUNGE אשר מאפשר סגירות באופציות שונות ומגיע עם ברזלים לתמיכה מירבית.




רשימת סניפים:
קניון קריון, קרית, ביאליק. קניון גרנד, חיפה. קניון עיר ימים, נתניה. קניון רננים, רעננה. קניון איילון, רמת גן. קניון עזריאלי, תל אביב. דיזינגוף סנטר, תל אביב. קניון קרית אונו. הקניון הגדול, פתח תקווה. קניון הזהב, ראשל"צ . קניון מלחה ירושלים. בילו סנטר. קניון הנגב, באר שבע. מלכת שבא אילת.
בקרוב- קניון האופנה TLV גינדי ת"א!
שירות לקוחות 03-6480653



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה