מה תביאו השנה למי שימצא את האפיקומן????

הורים, סבים וסבתות לתשומת ליבכם:

איזה כייף להיות סבתא . ואיזה כייף לפנק את הנכדים במתנות . והנה עוד רגע קט פסח וזה הזמן לרכוש מתנות למוצאי האפיקומן. נכון שמגיע מתנה אחת למוצא.אבל אצלנו הנכדים קטנים ובשביל שיהיו מרוצים ושלא יריבו על המתנה אני רוכשת מראש לכולם מתנה עוטפת יפה כי הכי כיף לקבל הפתעה והכי כיף לקרוע את העטיפה. אני מוכנה מה איתכם?..........


מחפשים מתנות לילדים שימצאו את האפיקומן בפסח? תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time – מספקת הצצה ראשונית למגוון צעצועים ומשחקים חדשים
Toy Time – מרכז הירידים תל אביב, 14-16 במרץ 2017, ביתן 2

פסח מעבר לפינה ויצרני ויבואני הצעצועים המובילים בישראל נערכים עם מבחר גדול של משחקים וצעצועים חדשים שכל ילד ישמח לקבל כמתנת אפיקומן.
בתערוכת Toy Time האחרונה, שהתקיימה בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, הוצגו מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים.
בתערוכה, הוצגו לראשונה מגוון רחב של חידושים בעולם הצעצועים לקהל המקצועי ולקניינים מתחום הצעצועים. בין החידושים שהוצגו: משחקי התפתחות, משחקי חשיבה ואסטרטגיה, דגמי רחפנים חדשניים, משחקים ירוקים ששומרים על הסביבה ועוד.
לראשונה, בשיתוף עם סניף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה "מעוף תל אביב", אשר מסייע לעסקים קטנים ובינוניים במשק הישראלי, התקיימו שתי הרצאות לקהל העסקים, המציגים והמבקרים בתערוכה. ההרצאות עסקו בשני אתגרים משמעותיים לעסקים קטנים בתחום הצעצועים בפרט ובכלל בתחום הקמעונאי בכלל: שיווק מסורתי בעולם דיגיטלי - שיווק מקומי ומסורתי והאתגרים הקיימים בעולם שהופך דיגיטלי וניהול נכון של תזרים העסק וניהול המלאי בחנות,  ניהול נכון המאפשר הגדלת רווחים.
בין המציגים והחידושים אשר הוצגו בתערוכה:
ברקידצמיד חכם לילד ואפליקציה לסמארטפון המתממשקים יחדיו על מנת להציל חיים. בכל פעם שההורה מתרחק מילדו מעל למרחק מסוים שנקבע מראש – האפליקציה מתריעה בקול רם ומזכירה להורה כי הוא מתרחק או שילדו ממוקם הרחק ממנו. המערכת טובה לא רק למניעת שכחת ילד ברכב סגור, אלא גם במקרים של אובדן ילד בקניון הומה אדם, בפארק גדול, בחוף הים – בין בארץ ובין בחו"ל. גם כאשר הילד נכנס למקור מים (בריכה, ים או גיגית) נוצר ניתוק מהמערכת והאפליקציה מתחילה להשמיע התראות חזקות.
מדובר על מערכת ייחודית שכן היא אינה מבוססת GPS ואינה דורש כרטיס סלולארי (SIM) כמו שאר הצמידים הקיימים כיום בשוק. בשל עובדה זו, היקף הקרינה שהצמיד פולט נמוך בצורה משמעותית (קרוב לאפסית), ובכך אינו מסכן את הילד. הצמידים עוצבו במיוחד עבור ילדים, עם דמויות ייחודיות שיהיה ניתן להשתמש בהן בעתיד (משחקים באתר, פעילויות וכדומה). הצמיד החכם, "ברקיד" מקיים שיתוף פעולה עם אפליקצייתWaze  אשר תראה את מיקומו האחרון של הילד על המפה וניווט לאותו המיקום שבו הוא נראה.
מחיר: 199 ₪  
גיל: מתאים לגילאים 0-12
ניתן להשיג: ניתן לרכוש באתר המוצר http://www.barkid.co.il/

Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\ברקיד- צמיד נגד שיכחת ילדים\תמונות\הצמידים.png

חב


חברת הבוס הקטן הציגה את המשחק החדש 'סבתא שרה'. המשחק, שפותח על ידי רמי לביא מנכ״ל חברת הבוס הקטן, נולד מתוך מצב הקיים בכל משפחה בה השמות של בני המשפחה מתערבבים בעיקר על ידי ההורים והסבים והסבתות.המשחק הינו משחק זיכרון היתולי בו קובעים לכל דמות שם לפי הדמיון או השמות של האנשים היקרים לנו מהמשפחה ועל המשתתפים לזכור את השם שנקבע כמובן שהחוכמה היא לבלבל בין השמות .
המשחק דינמי מאוד משעשע וסוחף .
מחיר: 29.00 ₪   
ניתן להשיג: בחנויות הצעצועים המובילות .


חברת כלבושרד הציגה סדרת מוצרים של BABY MAPED המותאמת במיוחד לתינוקות- טושים ועפרונות צבעוניים המותאמים לגיל שנה. הטושים עבים לאחיזה נוחה, רחיצים לגמרי מהידיים והבגדים ומגיעים במגוון של עד 24 גוונים. בנוסף צבעי גואש רחיצים, היחידים שיורדים בכביסה רגילה, נוחים לשימוש ולא נוזלים או מטפטפים. המוצרים בסדרה בטוחים לגמרי לשימוש על ידי פעוטות, אינם רעילים ובעיצוב מושך ואטרקטיבי מאוד לילדים.
מחיר: כ-50 ₪ לצרכן
גיל: מיועדים לשימוש כבר שנה או שנתיים  בהתאם למוצר
איפה ניתן להשיג: בכל חנויות כלי הכתיבה המובחרות
Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\כלבושרד\גואש רחיץ בכביסה.jpg   



חברת צ'רלי בננה, הציגה בתערוכה 2 מוצרים אקולוגיים ומעוצבים לתינוקות
  • בגד ים לתינוקות / תחתוני גמילה– חיתולי השחייה של צ'רלי בננה בנויים משכבה חיצונית עמידה למים ובטנה פנימית מכותנה אורגנית רכה, עדינה ונעימה על עורו העדין של התינוק. בנוסף קיימת רפידה קטנה התפורה בין הבטנה לחלק החיצוני המאפשרת ספיגת פספוסים. הם נחשבים לתחתוני גמילה אידאליים בזכות השכבה החיצונית העמידה לנוזלים, בד הכותנה המאפשר לפעוט שלכם להרגיש שהוא עושה פיפי ובכך לחבר אותו עם עשיית הצרכים, והרפידה הסופגת הנותנת לכם ראש שקט בתהליך הגמילה. בזכות הגזרה הנוחה, קלות ההסרה והעובדה שהם מעולים בספיגת פספוסים זכו תחתוני הגמילה של צ'רלי בננה בפרסים ברחבי העולם!
גילאים: ממשקל של 4.5 ק"ג ועד משקל של 25 ק"ג
מחיר:69 ₪
ניתן להשיג: ניתן למצוא כיום במספר חנויות נבחרות , בריכות שחייה לתינוקות ודרך האתר של צ'רלי בננה ישראל www.Charlie-banana.co.il
  • חיתול רב פעמי - חסכוני, אקולוגי, בריא! החיתול מורכב משלוש שכבות - הראשונה, בד מיקרופליז עדין רך ונעים במגע עם העור, נוח ופשוט לניקוי לאחר השימוש, מעניק תחושת יובש על העור ומתייבש במהרה. השכבה השנייה היא בעצם השכבה הסופגת - רפידת מיקרופייבר המונחת בתוך כיס החיתול בעלת יכולת ספיגה אדירה שגם היא מתייבשת מהר. לבסוף הבד השומר את הנוזלים בחיתול הנקרא PUL - בד זה הוא עמיד בפני נוזלים אך מאפשר מעבר של אוויר פנימה והחוצה מהחיתול ומגיע בשלל דוגמאות וצבעים. החיתול הוא חיתול ONE SIZE, רב פעמי המתאים לתינוק מלידה ועד גמילה. את המידה ניתן לשנות על ידי גומי שנמצא בירכיים ותיקתקים על המותן המאפשרים משחק רב ומקום לילד לגדול. בעזרת פונקציות אלו החיתול יושב בנוחות על התינוק לכל אורך התפתחותו. החיתול מותאם אנטומית לאגן התינוק ומאפשר מרחב תנועה וחופשיות מרבית בדומה לחיתולים החד פעמיים.
מחיר: בין 89 ₪ לחיתול בודד ל-429 ₪ למארז של שישה חיתולים
ניתן להשיג: ניתן למצוא כיום במספר חנויות נבחרות ודרך האתר של צ'רלי בננה ישראל www.Charlie-banana.co.il

  

חברת ריטקו הציגה 2 חידושים:
  • shoeps שופס - להיט מאירופה שנחת בישראל: שופס שרוכי הסילקון החדשים שמחליפים בכל נעל את השרוכים הרגילים. השופס נמתחים, גמישים ומשדרגים כל נעל במראה וסוף סוף אין יותר צורך לקשור שרוכים ואין שרוכים שיפתחו כל רגע. מגיעים בשלל צבעים
גיל: מתאים לילדים, מבוגרים לספורט ולפנאי.
מחיר: 35-120 ₪
ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות
  • "סלפי מיק"- שמגיעה עם המוצר וכוללת 1000 שירים להודה בחינם. הערכה כוללת מוט, מיקרופון ואזניה (לא כולל סמארטפון). המוצר מתאים לכל סוגי הסמארטפונים ותומך בכל האפליקציות.
גיל: מתאים לילדים, מבוגרים לספורט ולפנאי.
מחיר: 129 ₪
ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות

Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\מארק הרר ריטקו\12888500_1702677996674003_3549010314604073178_o.jpg   Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\מארק הרר ריטקו\Selfie-Mic.jpg

חברת חגו'ג' הציגה 2 מוצרים חדשים
  • טרקטור עם עגלה תוצרת צרפת, איכותי עם תקן אירופי וישראלי, איכות המוצר גבוה מאוד ואחריות של 5 שנים..
גיל: מיועד לילדים מגיל 2-5 שנים
מחיר: 399 ₪
ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות ובאתרי מכירות באינטרנט
  • תלת אופן לילדים- מתאים לגנים ולבתי ספר, גלגלי גומי יצוק, חזק מאוד ויכול לשאת משקל, מומלץ מאוד בגנים, מאושר ממכון התקנים הישראלי, מגיע במגוון צבעים שונים, צהוב-אדום-כחול, עם סל קדמי.
גיל: מתאים לילדים מעל גיל 3 שנים ומעלה
מחיר: מידה 10- 249.9 ₪  /  מידה 12- 259.9 ₪
ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות ובאתרי מכירות באינטרנט
  

חברת חכמטיקה הציגו את ברייני בנד - משחקי קופסה מפתחי חשיבה – משחק  שמסייע ללימוד מתמטיקה בצורה טובה, תוך כדי משחקי קופסה קלילים ומהנים. משחקים חדשים בשוק העולמי, משחקים כיפיים עם הרבה ערך מוסף שרכשו תשומת לב רבה מרגע הראשון! המשחקים של The Brainy Band עוסקים בספירת עצמים, חיבור, כפל, שברים, אך טמונים במשחקים האלה גם מושגים מתמטיים הרבה יותר עמוקים: אלמנטים של תורת הקבוצות\לוגיקה, חשבון שאריות, בסיסים של קומבינטוריקה... אולם לא חייבים לדבר על זה. הילדים שישחקו ושיתרגלו את הכפל או את החיבור. פשוט כשהילד בעוד הרבה שנים ילך לאוניברסיטה, הוא פתאום יגלה שיש לו אינטואיציה לדברים אלה או אחרים.
אלה משחקים חווייתיים מאוד שעוזרים להקנות לתלמידים את המיומנויות שהם צריכים לרכוש בצורה כיפית ויעילה. ומה שהכי חשוב- המשחקים יכולים לשמש כמשחקי קופסה רגילים לכל המשפחה – גם לבוגרים, וגם לילדים.
גיל: מיועדים לגילאי 4-11 (כל משחק הוא לגיל שונה ומלמד מושגים שונים).
מחיר: 45-90 ₪.
ניתן להשיג: בינתיים ניתן לרכוש את המשחקים בחנות היבואן www.hohmatika.co.il  אך בקרוב יהיה ניתן לרכוש גם בחנויות בכל רחבי הארץ.
Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\חוכמטיקה\Multibloom-1.png

חברת באבלס יצרנית צעצועים המתמחה בעיקר בבועות סבון ענקיות והמובילה בארץ בתחום בועות הסבון, שהביאה את הלהיט- ערכה להפרחת בועות סבון ענקיות, משיקה השנה את "עולם הבועות של באבלס" אשר כולל מוצרים נוספים בתחום בועות הסבון הענקיות לדוגמא: "ערכת יצירה ביתית בבועות סבון" הראשונה והיחידה בעולם ;  "ערכת הבועות המקפצות שלי" ; "ערכת חישוק להפרחת בועות ענקיות".
הערכות ייחודיות בזכות האבקה הייחודית של החברה, אשר מחליפה את הנוזל המוכר לכולם. האבקה הינה פיתוח ישראלי של החברה והבסיס לכל מוצרי החברה טמון בה (האבקה עשויה מחומרים טבעיים בלבד וכמובן אינה מזיקה כלל תוך שמירה על רמה ואיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר).
גיל: החל מגיל שנתיים.
מחיר: 10 – 50 ₪.
ניתן להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות (טויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, ביג טויס, "מיי בייבי" ,כפר השעשועים).
Z:\רוני\מרכז הירידים\אירועים\תערוכת צעצועים\תערוכת צעצועים מרץ 2017\מציגים\באבלס\JH3B4509100.jpg

חברת איי פופ הציגו משחקים לילדים מחלקים דמויי במבה שעשויים מתירס של חברת playmais. החיבור בין החלקים הוא על ידי הרטבת הפינות, כך ניתן לעצב החלקים בפשטות. המשחק עוזר להתפתחות הילד וליכולת המוטורית, מפתח את היצירתיות, ובעל תו של עוזר לאיכות הסביבה
מחיר: נע בין 39.90 ₪ ועד 149.90 ₪  
ניתן להשיג: בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות





ToyTime, תערוכת הצעצועים המרכזית לקהל מקצועי
14-16 במרץ 2017, ימים שלישי עד חמישי, בין השעות: 22:00 – 10:30
ביתן 2, מרכז הירידים, תל אביב.
לפרטים נוספים: גלאי תקשורת- רוני גלר אליאור
050-5608399 |
mailto:roni@gala

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה