my choice!

חברי היקרים בוקר טוב התעוררתם הבוקר ומה שתיתם?... אני שותה טסטר צויס 
.

זו הבחירה שלי כבר כמה שנים. לפני שנים הייתי שותה רק נס קפה עלית. אבל בעבודתי שותים שנים את טסטר צוייסץ ואני בהתחלה לא כל כך התחברתי לטעם כי לי היה הרגשה שהוא חזק מידי. אבל כמו שאומרים טעמים רוכשים ובאמת מתוך אין ברירה . התחלתי ממש להתאהב בקפה הזה. וכך קרה עם ילדי שבעבודתם יש את הטסטר צויס. וכשהם מגיעים אלי והיה את הנס קפה השני הם בחרו לשתות תה ולא את הקפה ההוא. ולכן הרוב קבע אצלנו ששותים את טסטר צוייס. ועכשיו עם המוצר החדש . הם ממש שמחים להתרגש יחד איתי עם קפה ארומטי. חזק  וטעים.
תנסו לפתוח את האריזה החדשה.להריח ולשמוע את הצליל של הואקום כשנפתחת האריזה.להרגיש את הפריכות של פולי הקפה הטחונים ורק לבסוף לטעום ולגלות חווית קפה חדשה ומרעננת. אז בוקר טוב יקרים שלי.אני התעוררתי  עם קפה טוב ומה אתכם איך אתם מתעוררים?.........




מוצר חדש מבוסס על טכנולוגיה 


חדשה, שפותחה בחברת נס קפה


העולמית. השילוב של נס קפה טסטר צ’ויס האהוב והמוכר בשילוב

  הייחודי של 100%  פולי ערביקה בטחינה דקה, מביא תוצאה של חווית

 קפה חדשה, משובחת ואיכותית לאוהבי הקפה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה