מה אומרות פנייך?..........

דיקור קוסמטי או דיקור פנים – אלטרנטיבה לבוטוקס לצורך השבת הנעורים

כולנו מעוניינים להראות טוב יותר, נמרצים וצעירים יותר. אינני מסוג האנשים החושבים כי ניתן למחוק את כל סימני הגיל מהפנים. אני גם לא מאמינה בתוצאות ללא מאבק.
 אך קיימות דרכים טבעיות להתבגר בחינניות אשר אינן כוללות ניתוח פלסטי או שימוש בחומרים סינטטיים כגון בוטוקס וחומרי מילוי אחרים למילוי קמטים. בטוחני שכל אחת ואחד מאיתנו ישמח להכירן לפני שמתחילה צניחה של הפנים….
 אם משתקפת מהמראה דמות מעט עייפה, עיניים חסרות חיוניות והעור ללא זוהר וברק – כדאי לחשוב על דיקור קוסמטי. אין צורך למהר ולהזריק בוטוקס או לבצע ניתוח קוסמטי. כי היופי מתחיל מבפנים…
.פניתי לליטל בחורה מקסימה שופעת חיוכים. ובחדרה הקט טיפלה בפניי . עצמתי את עניי כשאני שוכבת על המיטה הטפולית ו


נהנתי ממוסיקה מרגיעה שכמעט נרדמתי. והריחות הנעימים והמרגיעים  שהתפזרו בחדר. ממש חוויה כייפית. ורואים על פניי את הברק  כשסיימתי את הטיפול פניי נראו רעננים . מבטיחה לחזור  בקרוב.
 ליטל בוגרת 4 שנות לימודי רפואה סינית במכללת רידמן, המלמדים בהרחבה דיקור, צמחי מרפא, כוסות רוח, תזונה וטווינא בתחומי התמחות רחבים (כגון: ילדים, פנימית, אורטופדיה וכו') עם התנסות בקליניקות בביה"ח אסף הרופא ומוסמכת מטעם האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי.


במקביל למדה ארומתרפיה מסורתית במרכז י. ד. שלוס העוסקת בשמנים אתרים, נרות הופי וטנקטורות אם. בנוסף התמחתה בדיקור אוזן, שונישין (טיפול לילדים ללא מחטים) ודיקור קוסמטי. כנסו לאתר של ליטל כדאי לכם!
















 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה