זוקף קפופים!

בשבוע שעבר קמתי לשבוע חדש עם כאבי גב איומים. לא יכולתי לעמוד או להתכופף. לא יכולתי לישון כי לא יכולתי להתהפך. לא רציתי לקחת כדורים לאורך זמן. לקחתי שלושה ימים. וזיוה יבניאלי . הביאה לי למרוח משחה בקופסה קטנה אבל מספיקה להמון פעמים. ניסיתי מרחתי בלילה את המשחה שנתנה לי להרגיש מין חמימות בגב. היא כנראה עשתה את העבודה היטב . כי הרגשתי איך אני פחות ופחות מרגישה את כאבי הגב ולאט לאט. התחלתי להזדקף ולהתכופף. רציתי להודות לזיוה. על ההכרות שלה עם התכשירים הטבעיים שהיא רוקחת. ממליצה בכל פה , להכיר את המוצרים שלה . כנסו לאתר עלמה בת טבע. והנה חלף לו השבוע ואני קמתי לשבוע חדש עם גוף חדש.


 "עלמה בת טבע" מגוון רחב של תכשירים טבעיים להקלה בתופעות רבות הקשורות בנוחיות האדם ורווחתו. כדי לשמור על הייחודיות והאפשרות להתאמה אישית גם כיום חלק מהייצור נעשה בעבודת יד עם אפשרות להתאמה אישית – ריח, רגישות לחומרים מסוימים ועוד וחלק במעבדות מתקדמות ומשוכללות המבטיחות את שמירת האיכות הגבוהה תוך שמירה על מחיר נאות.
לזיוה יבנאי יש מעל 25 שנות ניסיון בתחום וכל התכשירים נבדקו על מטופלים לפני העברתם לייצור.

כאבי שרירים או התכווצות שרירים זה מצב שכיח אצל אנשים העוסקים באימון גופני. כאבי השרירים יכולים להיות בכל הגוף או באיברים ספציפים כגון - כאבי שרירים ברגליים, כאבי שרירים בכתפיים, התכווצות שרירים בידיים ועוד. 

תכשיר טבעי זה המכיל שמנים נדיפים מתאימים לטיפול בתופעות אלו מיועד לאנשים העוסקים באימון גופני וסובלים מהתופעות הנ"ל לאחר האימון. 

התכשיר מיועד להרפיית שרירים כואבים והפגת הכאב. הטיפול יעשה רק לאחר סיום התרגול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה