סדרת צבעי ג'ינס לקירות הבית.!

 היום אני מזמינה אתכם להיכנס לחדר השינה שלי שצבוע בצבעי הגינס .הג'ינס הופיע בשנה החולפת בכל פינה, בארון הבגדים, בתיקים, נעליים, תכשיטים ובכל מקום שרק תעלו על דעתכם. כעת, הגיע הזמן להכניס את הג'ינס גם אליכם הביתה. BG Paint, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, מציג את התשובה שלנו לטרנד: סדרת צבעי ג'ינס לקירות הבית. איזה כייף להתחדש ולחדש את חדרי הבית. מספיק קיר אחד כזה שנותן את הלוק המנצח לחדר מהמם.



קולקציית צבעי הג'ינס מכילה 5 גוונים של כחול-ג'ינס, כהה יותר וכהה פחות, כדי שתוכלו להתאים את עוצמת הצבע בהתאם למראה שתרצו ליצור בחדר. צבע הג'ינס הוא טרנד צעיר ומודרני שמשדר אנרגטיות ומשדרג כל חלל וכל פינה בחדר. ניתן לצבוע קיר בודד, נישה ספציפית או אפילו חדר שלם באחד מהגוונים הבהירים יותר של הג'ינס. צבע הג'ינס דומיננטי יחסית ולכן מומלץ לשלב איתו ריהוט בהיר, בקווים עדינים או מינימליסטי, כדי לא ליצור עומס ויזואלי בעיצוב החלל.
איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשונה יש לדלל ב- 20-25% מים ואת השכבות הנוספות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: 2-3 שעות.
מחיר: 110-100 ש"ח (5 ליטר)
להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: http://www.bg-paint.co.il/. חפשו אותנו גם בפייסבוק

חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.

וגם חידשתי את הכסא של הנכד שלי איך יצא לי?...........


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה