Timberland 2017

רשת Timberland משיקה:



קולקציית גברים לחורף 2016/17


אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת החורף קולקציית אופנה איכותית לגברים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת בגדים, נעליים ואקססוריז למראה מושלם ומוקפד.

הקולקציה החדשה של Timberland מתמקדת בכמה אלמנטים מרכזיים: בנעליים עם טכנולוגיית הסנסורפלקס המוצלחת ומשולבות בנעליים נוספות כגון נעלי הרים וכמובן, נעלי ה- Yellow Boots האייקוניות. ואילו בבגדים הקולקציה מתמקדת בהתאמת הקולקציה לחיים המודרניים ומציגה את קולקציית "3 ב-1" – נוחות, אסתטיות ומתאימה לימי החורף הקרים.

טכנולוגיית Sensorflex הפכה לשם נרדף לנוחות בלתי מתפשרת. הטכנולוגיה הושקה לפני מספר עונות וכעת טימברלנד חושפת את הדגמים החדשים לחורף 2016/17 תוך שמירה על האיכותיות הגבוהות והבלתי מתפשרות. הדגמים החדשים בכל עונה מבשרים על הצלחת הנוסחה. הטכנולוגיה כובשת את שוק נעלי הנוחות, תוך שמירה על איכות הסביבה ואפנתיות המעוצבת לפי הטרנדים החמים ביותר בעולם הנעליים.

טכנולוגיית ה- Sensorflexמבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. הראשונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

נעלי  Amherstבטכנולוגיית הסנסורפלקס: טימברלנד משיקה את קולקציית נעלי Amherst לחורף 16: נעליים פונקציונאליות קלאסיות שמתאימות ליום יום. הנעליים מתאימות לעבודה, לבילויים ובכללי לחיי היום יום.


בעונה זו, נעלי  Amherstשמים דגש על סטייל, אסתטיות ואורבניות. בין הדגמים שניתן למצוא: סניקרס מעור. הדגם מגיע בצבעים שחור וחום ויש לו גרסה נמוכה וגבוהה. הנעל מיוצרת בטכנולוגיית OrthoLite®     :קצף בתוך הסוליה הפנימית המספק אוורור ורכות, החומר עמיד ולא מאבד את יכולת בלימת הזעזועים לאורך זמן.

נעלי הרים בטכנולגיית הסנסורפלקס: גם בעונה זו, ישנם נעלי הרים המותאמים לטיולים והליכה ממושכת עם טכנולוגיית סנסורפלקס, כך למשל נעליים מדגם Westmore. הנעל מיוצרת בטכנולוגיית OrthoLite®  - קצף בתוך הסוליה הפנימית המספק אוורור ורכות, החומר עמיד ולא מאבד את יכולת בלימת הזעזועים לאורך זמן.

טכנולוגיית ה- Sensorflex המוצלחת מגיעה העונה במגוון רחב של קטגוריות:
  • נעלי נוחות- נעליים קלאסיות לשימוש יומיומי לאנשים שמצד אחד חשוב להם המראה האלגנטי והאופנתי ומצד שני חשובה להם הנוחות והעמידות לאורך זמן.
  • נעלי ספורט אלגנט- הטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, אשר משוות מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי.
  • נעליים אלגנטיות- נעליים לאנשי עסקים, לערב ולאירועים. המראה של נעלי הערב משתלב עם טכנולוגיית הסנסורפלקס כך שאין צורך לבחור בין נעל אלגנטית מרשימה לבין נוחות ואפשרות לעמוד זמן רב על הרגליים.
  • הייקרים- הקטגוריה המסחרית המזוהה עם המותג שינתה את פניה עם הכנסת טכנולוגיית הסנסורפלקס לנוחות הליכה בטיולים.


באשר לקלאסיקה של טימברלנדYELLOW BOOTS  האייקוניות אשר קיימות מעל ל-40 שנה ובשנים האחרונות ראפרים, זמרי היפ הופ,  מעצבי אופנה, מובילי דעת קהל וסטייליסטים ברחבי העולם אימצו את מגפי העבודה והפכו אותם לסמל מובהק לאופנתיות ולסטייל. המגפיים מיוצרים בטכנולוגיית
fatigue comfort  Anti הבלעדית לטימברלנד אשר מפחיתה עייפות ומעניקה תמיכה מושלמת לכף הרגל.
בעונה זו ניתן למצוא את הדגמים במגוון צבעים, הן מגיעות בזמש ובעור, וכמובן עמידות למים.





קולקציית הביגוד לגברים לחורף 2016/17 של Timberland, מתמקדת השנה בשילוב הטרנדים המובילים באופנה, תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה. מותג טימברלנד מיישם את אותה גישה שיש למגפיים על הביגוד. בדומה לקולקציית ההנעלה - המעילים והג'קטים של טימברלנד מותאמים לחיים המודרניים: הם נוחים, אסתטיים ומתאימים מצוין לעונת החורף. בהתאם לכך, בעונה זו טימברלנד משיקה את קולקציית. 3-IN-1
הדגמים בקולקציה זו הם פונקציונליים ויכולים לשמש לכל אורך עונת הסתיו/ חורף. המעילים מורכבים משתי שכבות: שכבה חיצונית ושכבה פנימית של פליז שניתן להסיר או לשלב בנפרד כך שלמשל אפשר ללבוש רק את שכבת הפליז בימים פחות חמים ובימים חורפיים ללבוש את המעיל עם שתי השכבות יחד. המעיל עמיד במים ומיוצר בטכנולוגיית Waterproof Dryvent™ שמספקת הגנה מושלמת בכל תנאי מזג האוויר והשטח. הרכב בד: 29% ניילון, 18% כותנה אורגנית, 53% כותנה. הקולקציה מורכבת ממעילים וג'קטים וצפויה להתרחב בעונות הקרובות.

הקולקציה העשירה והססגונית כוללת דגמים מגוונים של חולצות מכופתרות ארוכות - בד אוקספורד ובד פופלין, חולצות פולו גם בגזרת slim fit, טישרטים עם צווארון עגול וצווארון V (דרישה שהגיעה מלקוחות ויושמה כחלק מהרצון להצעיר את המותג), מכנסי ג'ינס במבחר גזרות ושטיפות, מכנסיי צ'ינו ארוכים וג'ינסים בסגנון טרנדי צעיר ואופנתי, הן בצבעים והן בגזרות.

עוד ניתן למצוא בקולקציה: חולצות מכופתרות במגוון צבעים, גזרות וטקסטורות שיכולות להתאים לעבודה, לחיי היום יום והלילה. חולצות אשר מיוצרות מבד אוורירי ונעים המעניקות נוחות מירבית. מעילי פוך איכותיים וקלי משקל, סריגים במגוון צבעים ומבחר גזרות: צווארון וי, רוכסן ועוד.

העונה נוכל לראות פלטת צבעים רחבה המורכבת מגוונים של: ירוק, אדום, בורדו, כחול, תכלת, רויאל, אפור, אופוויט.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה