קום והתהלך בארץ!

לכבוד החורף
חברת "השחר העולה" תשתף פעולה
עם רשות הטבע והגנים
ותשיק מהדורת ממרחים
בצירוף חוברת המלצות לטיולים ברחבי הארץ
החל מנובמבר חברת השחר העולה תחל בשיתוף פעולה חורפי ומיוחד עם רשות הטבע והגנים.

השחר העולה תשיק מהדורה מיוחדת של אריזות ממרח 500 גרם ו- 1 ק"ג, כאשר לכל אריזה תוצמד חוברת עם המלצות מיוחדות של רשות הטבע והגנים לטיולים חורפיים בישראל – כי מה יותר טוב מלטייל עם הטעם המתוק ביותר והישראלי ביותר בתרמיל?

שיתוף הפעולה הייחודי נולד מתוך החיבור הכל כך טבעי בין נופי ארץ ישראל והטעם הישראלי של השחר העולה. בחוברת ליקטה רשות הטבע והגנים טיפים מיוחדים לפני יציאה לטיול ובנוסף המלצות על מסלולי טיול חורפיים ברחבי הארץ – מסלולים יפים במיוחד המותאמים לטיול בימות החורף, אשר ייעשו למתוקים במיוחד בזכות ממרח השחר העולה שמלווה כל מטייל ישראלי.


אודות השחר העולה:

מפעל "השחר העולה" הוקם בשנת 1948 בחיפה על ידי חמשת האחים למשפחת וידברג. תחילה היה זה בית מלאכה קטן לייצור ממתקים, וופלים, ריבות, טחינה וחלבה. האחים קראו לו "השחר" משום שסברו כי רגעי זריחת השמש הם חלק היפה והמרגש ביותר ביום. בתחילת שנות 60 עם הצטרפות משפחת לבקוביץ' התרחב המפעל ושונה השם ל"השחר העולה". במפעל חיפשו להתמקד במוצר ייחודי שחסר בשוק ישראלי והחלו לייצור קרם מובחר למריחה. לאחר כמה חודשים גילו את הנוסחה הסודית שנמכרת בהצלחה עד היום מזה שלושה דורות בארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה