מה יהיה הטרנד הבא בעולם המשחקים?



ברבי, פוקימון, פאואר- ריינג'רס, רחפנים-
מה יהיה הטרנד הבא בעולם המשחקים?

תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time בהפקת מרכז הירידים תל אביב, מציגה את מיטב החידושים והפיתוחים בתחום המשחק והיצירה בעולם הילדים והתינוקות, לקראת חנוכה ופורים. לראשונה, יציגו בתערוכה אילנית שיווק צעצועים, משחקי יצירה וחברת הוט סטאף, מהוותיקות והגדולות בתחום.
עו"ד תמיר דיין, מנכ"ל מרכז הירידים: "המיקום האטרקטיבי, יחד עם שטחי התצוגה הנרחבים מספקים למציגים, ולמבקרים, חוויה שאין בשום מקום אחר בארץ."

חידושים אלו נחשפו לראשונה בתערוכת הצעצועים הגדולה ToyTime, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, התערוכה המובילה והגדולה בישראל, המארחת תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות".











שם החברהתה ולימון

שם המוצרסיר לכת







פירוט:  מדובר בסיר מתקפל ומתכלה לילדים הזקוקים לשירותים מחוץ לבית, בכל מקום ובכל עת. הסיר מקופל קטן, קל וניתן לקחת אותו בכל תיק.  אופן השימוש מתאים גם הוא, לימי טיול ושהייה בשטח הפתוח, פשוט וקל לפתיחה, גדול, יציב וחזק.

הסיר מכיל מושב קרטון מתקפל לשימוש רב פעמי ו 4 שקיות חד פעמיות:
כשנגמרות השקיות בערכה, ניתן להשליך את מושב הקרטון לפח המחזור – או, להמשיך ולהשתמש במושב עם כל שקית רגילה. אין צורך לקנות שקיות מיוחדות. נוח היגייני ופרטי, מתאים במיוחד לתקופת הגמילה מחיתולים אך גם פתרון לשירותים נוחים עבור ילדים גדולים בתנאי שטח. הסיר פותח ומיוצר בישראל בתמיכת קרן תנופה של המדען הראשי.

מחיר: 35-40 ₪

גילאים: לילדים מגיל 1.5 ועד 6 שנים


איפה ניתן להשיג:  נמכר בחנויות מובחרות בארץ ובחו"ל


שם החברה: ב.ב קשרים

שם המוצר: Jungle Heroes

פירוט: קולקציית צעצועים מרהיבה, הכוללת דמויות חברים חדשים ומשעשעים מעולם הג'ונגל.
הדמויות המובילות של סדרת הצעצועים הם : הדביבון השמח, צפור התוכי המגושם מסוג טוקן  ופנדה חמוד. דמויות אלה הם החברה המושלמת לתינוק הרך במפגש הראשוני שלו ב- "ג'ונגל של העיר" או בטיולי הטבע המהנים.

גילאים: תינוקות

שם המוצר: ספארי

פירוט: צוות הפיתוח של צעצועי החברה "תפסו" שמש באפריקה עם קולקציית ספארי מרהיבה בדמויות מובילות של קופים קטנים, ג'ירפות ופילים וחשבו על כל מה שיבשת הסבנה הפראית יכולה להציע לתינוקות הנולדים.  אין סיבה לחוקרים הקטנים לפחד... להפך : צבעוני, רך ומחבק- אלו הם הצעצועים מהעולם המרהיב של ממלכת הספארי.

גילאים: תינוקות


שם המוצר: טרמפולינת mamaRoo  לתינוקות

פירוט:  טרמפולינה לתינוקות מבית המותג 4 moms הניתנת להפעלה גם באמצעות אפליקציית 4 moms המאפשרת להפעיל את הטרמפולינה מרחוק עם התנועה ומוסיקה לפי בחירתכם.

מחיר: 1599 שקלים

גילאים:  מגיל לידה ועד משקל 9 ק"ג



 

שם החברה: ב.ב קשרים

שם המוצר: נדנדות יוקרתיות בעלות טכנולוגיה מתקדמת

פירוט:  הנדנדות בעלות מראה מעוצב ועכשווי ומציעות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום נדנדות לתינוקות מגיל לידה, בישראל וכוללות:
מושב רחב ונוח עשוי קטיפה רכה ונעימה, כולל תומך ראש נשלף ותוספת של מושב הקטנה קטיפתי הניתן להסרה וניקוי.יכולת תנועת נדנוד מצד אל צד, המחקה את תנועת הנדנוד העדינה והמרגיעה של אמא וגם רטט מרגיע. שתי מהירויות תנועה עם מנגנון הנקרא TRUE SPEED המאפשר לשמור על אותה מהירות נדנוד שנקבעה מראש, ללא קשר למשקל הילד.
הנדנדות כוללות טכנולוגיה היברידית המאפשרת חיי סוללה ארוכים מאוד (ולכן חוסכת כסף ואנרגיה).  עם הפעלת הנדנדה מגנט בגוף הנדנדה נכנס לפעולה וממשיך את תהליך הנדנוד. 11 נעימות ( 8 מנגינות ו-3 צלילי טבע ) עם כפתור בקרה של עוצמת הקול. לנדנדות מובייל  מתכוונן הכולל תאורה צבעונית מתחלפת ומאיר גם בחשיכה בתוספת בובת קטיפה חברית.שלוש אפשרויות של טיימר: 30 דקות, 45 דקות, 60 דקות, וכן, שלושה מצבי ישיבה לרבות מצב שכיבה מלאה ובעלות 5 רצועות בטיחות להגנה.

מחיר: 899 ₪

גילאים: מגיל לידה ועד משקל 9 ק"ג


איפה ניתן להשיג: ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה    www.bbk.co.il

שם המוצר: GO GRIPPERS

פירוט:  סדרת הצעצועים החדשה מבוססת על הקונספט המצליח של צעצועי אובול לתינוקות, מותג הנחשב כיום לסיפור הצלחה בממדים עולמיים. יתרונם המהותי של צעצועי אובול, כמו גם של הסדרה החדשה, מתבססים  על החומר ממנו עשויים הצעצועים (פלסטיק ייחודי, רך וגמיש למגע ומישוש), עיצוב  מיוחד של לולאות גיאומטריות (סימן היכר של המותג )המאפשרות קלות רבה לאחיזה ומשחק עצמאי מהנה, מגוון מרקמים למישוש וחקירה וצבעים בולטים. בסדרה החדשה יוצגו דוגמאות שונות של רכבים: רכב אמבולנס, רכב משטרה, רכב ביה"ס, רכב מרוץ אדום, רכב מרוץ וורוד ועוד. רכבי המשחק הללו מאפשרים חווית משחק משמעותית הרבה יותר ממשחקי רכב ממוצעים, מפתחים את הדמיון , מאפשרים משחקי תפקיד ומחזקים את מכלול הכישורים של התינוק.

מחיר: החל מ 39.90 ₪ (משתנה לפי סוג וגודל הצעצוע)

גילאים: מגיל 10 חודשים ומעלה



 שם החברה: חברת פוקסמיינד
שם המוצר: משחקי ההרכבה Meccano

פירוט:  ערכות ההרכבה של Meccano מיועדות למהנדסים של המחר, הן מעניקות השראה וחוויית בנייה מגוונת ומעשירה, הכוללת בנייה של מגוון דגמים של כלי רכב מגוונים,ההרכבה פורצת את מגבלות הבנייה ונותנת מעוף לדמיון וליצירתיות. העיקרון המנחה של החברה הוא שעם הכלים הנכונים, לכל ילד יש הזדמנות לבנות את העתיד. 
הערכות שימכרו בישראל הם: ערכות לבניית מכוניות מרוץ, ערכות לבניית רכבי שטח, ערכות לחילוץ אווירי, ערכה לבניית ספיידר של פרארי, ערכה לבניית אופנוע דוקאטי ועוד. בעתיד החברה תשווק בארץ ערכות הרכבה בתחום הרובוטיקה שינועו באמצעות סוללות ושלט.

מחיר: 99-200 ש"ח לערכה

גילאים:  מגיל 10 ומעלה

שם החברה: חברת פוקסמיינד

שם המוצר: כיפה אדומה

פירוט:  משחק חידות המבוסס על הסיפור של כיפה אדומה- כל שחקן בוחר חידה מחוברת החידות, מניח את חלקי המשחק על לוח המשחק בהתאם לקלף החידה. על שחקנים ליצור מסלול אשר מוביל את כיפה אדומה לביתה בהתאם לכתב החידה, הפיתרון הולך ונעשה מורכב יותר ככל שמתקדמים במשחק. המשחק כולל 48 חידות, 24 עם כיפה אדומה, 24 חידות בהן הזאב מצטרף וספר צבעוני במיוחד עם טוויסט בסיפור

גילאים: גילאי 4-8


מחיר: 99-200 ש"ח לערכה

גילאים:  מגיל 10 ומעלה

איפה ניתן להשיג:  להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות


, תערוכת הצעצועים המרכזית לקהל מקצועי
 21-23 בנובמבר 2016, ימים שני ושלישי, בין השעות: 22:00 – 10:30
יום רביעי 10:30-20:00

ביתן 2, מרכז הירידים, תל אביב. 










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה