גברת פומפדור!




הגינה שלי יבשה בה הנענע . וגם הלימונים עדיין ירוקים, צמאים לגשם,אז עד שיגיע הגשם חלטתי לואיזה ושתיתי את כוס המים החמים עם עלי הלואיזה. וכעבור ימים הלואיזה יבשה לה. כנראה  חולה מאיזה חרקים שהגיעו אליה .ואני אחת שאוהבת לשתות תה עלים לא סתם תה שחור אני אוהבת תה בטעמים. כמו לימון לימונית לואיזה לימון, ושמחתי לראות שחברת פומפדור יש לה את הטעמים האלה. כי לי מתקשר המותג עם תה שומר שהייתי שותה לכאבי בטן ואותו דווקא לא אהבתי. ואת הטעמים האלה ממש אני אוהבת ועוד ללא קפאין , כי אני לא שותה בערב תה וקפה כי אני לא יכולה לישון בגלל הקפאין זה ממש משפיע עליי. והנה גם התה הזה טעים ללא קפאין לשתות ולהתענג על כוס תה בערב.

חליטת מנטה בטעם לימון

חליטת מנטה מרעננת עם חמצמצות עדינה של לימון

מותג פומפדור, מותג חליטות התה המוביל באירופה, ממשיך להתרחב בישראל ומשיק חליטת צמחים חדשה לקראת חורף 2016: חליטת מנטה בטעם לימון.
חליטת הצמחים החדשה של פומפדור מאפשרת ליהנות מחליטת המנטה הפופלארית בישראל ובעולם, עם ורסיה לימונית מרעננת. החליטה אינה מכילה קפאין ואידיאלית להכנת תה חם, קר או לילדים.
צמח המנטה, ידוע כמסייע בתהליכים שונים במערכת העיכול, השפעתו המרגיעה והמרדימה והוא נפוץ לטיפול בכאבי ראש, גירויי עור, בחילות ועוד.

חליטת מנטה בטעם לימון מתווספת לסדרת החליטות של פומפדור: ורד הבר ויביסקוס, חליטת פירות וצמחים בטעם פירות יער, קמומיל, ג'ינג'ר לימון, קמומיל וחליטת שומר.          
סדרת התה הירוק הכוללת: תה ירוק קלאסי, תה ירוק נענע, תה ירוק לימונית ולואיזה, תה ירוק לימונית תות, תה ירוק קמומיל ומנטה (התה הירוק היחיד בישראל ללא קפאין) ותה ירוק תפוז ג'ינג'ר. עלי התה של פומפדור עוברים תהליכי מיון קפדניים, לשמירת האיכות והיתרונות הבריאותיים של התה.

חליטת תה מנטה בטעם לימון של פומפדור (20 שקיקים):
טווח מחירים בחנויות של אריזת פומפדור: 12.9-14.9 ₪
כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר (בני ברק)

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה