GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים

לרגל החגים, המותג NOVELL COLLECTION מציג:
GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים
ארוחות החג בפתח, המפה הלבנה כבר על השולחן וזה הזמן להוציא את הכלים היפים ביותר שלכם. לרגל החגים, NOVELL COLLECTION מציג את GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים. המערכת עשויה "בון צ'אינה"- הפורצלן האיכותי ביותר.
מערכת כלי האוכל כוללת קעריות, צלחת הגשה, קערה לסלט, רוטביה עם תחתית, חלבון וסוכרון, מגש לעוגה וצלחות לעוגה, כוסות אספרסו וקומקום. כל הפריטים בסדרה מעוצבים במראה אלגנטי ומלווים בעיטורי זהב המקיפים אותם בצורה סימטרית. העיצוב מעניק למערכת האוכל מראה מודרני מחד ומראה עתיק מאידך. כל מזון או משקה שיוגש בכלים, ישתלב נהדר עם המראה "הנקי" של כלי ההגשה שיוצר איזון והרמוניה. ניתן לרכוש את כל אחד מפריטי ה- GOLD בנפרד.
מחיר: 62 ₪ - 500 ₪
להשיג: במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש. פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה