כשהזמן שוחק אותנו!


כשמגיעים לגיל 50 בערך . מערכת ההפעלה הפרטית שלנו שזה הגוף שלנו מתחיל להשחק. וכל מיני תופעות שלא הכרנו פתאום מגלים את הגוף שלנו שעבד יפה מאוד ללא תקלות במשך שנים פתאום יש הבהובים כל מיני תופעות למינהם,לי למשל יש בעיות בשרירי כף היד טוב היות ואני בלוגרית וכל היום על המחשב אז אולי מפה מתחילה הבעיה. אבל יש תופעות שהרבה בגיל הזה מתלוננים עליהם והם בעיות שקשורות לברכיים ולרגליים. ולכן אני רוצה לספר לכם על מוצר חדש שיכול לעזור לכם.שנקרא "ארטריל גו", תנסו מה יכול להיות רק תרויחו. אם לא תנסו איך תדעו ? למה להמשיך לסבול אם אפשר לעזור לגוף למנוע את שחיקת הסחוס ולהמשיך באיכות טובה יותר את הדברים שאתם אוהבים לעשות , ללכת לטיל בפארק, לרכוב על אופנים לשחות כל מה שתחפצו, אסור להתייאש ואסור להפסיק בגלל שכואב. צריך לנסות לעזור לגוף להרגיש טוב יותר.


שחיקת סחוס מה זה ואיך אפשר לטפל?

אוסטאוארתריטיס (שחיקת סחוס) הינה מחלה הפוגעת בכ‭40%-‬ מהאוכלוסייה מעל גיל ‭.60‬ בעבר הטיפול המקובל היה פסיבי, וכלל בעיקר מנוחה או טיפול ברקמה הדקה בחימום או בזרמים חשמליים. בשנים האחרונות רווחת דווקא הגישה האקטיבית, הדוגלת בפעילות גופנית לחיזוק השרירים ולייצוב אקטיבי של המפרקים. גישה זו נמצאה יעילה יותר בהפחתת הכאב ובשיפור התפקוד בקרב מטופלים.

הסחוס מכסה את קצות העצמות במפרק, ותפקידו להחליק את התנועה. הסיבה הישירה לשחיקת הסחוס אינה ידועה, אולם ישנם כמה גורמי סיכון הקשורים בהופעתה: היסטוריה של שבר במפרק, השמנת יתר, היסטוריה של מחלות זיהומיות, מחלות על רקע אוטואימוני (של מערכת החיסון) וחוסר אספקת דם למפרק.

הסימפטום העיקרי של המחלה הינו כאב. במצבים קלים הכאב המפרקי מופיע בתחילת ההליכה לאחר מנוחה ממושכת ואחר כך חולף. ככל שהמחלה מתקדמת, הכאב מופיע גם לאחר הליכה קצרה ועלול להגיע למצב שבו הכאב מגביל את מרחק ההליכה לעשרות מטרים בלבד.

הפעילות המומלצת היא כל פעילות שמערבת חיזוק והפעלה של שרירי הרגליים, דוגמת אופניים, הליכה, פעילות בחדר כושר ופעילות במים. בחירת אופי הפעילות תלויה בחומרת הכאב ובכושר הגופני של המתאמן.

במצבים חמורים עדיף לבצע פעילות ללא נשיאת משקל הגוף, כגון אופניים, פעילות במים וחיזוק באמצעות מכשירים, ולהתקדם בהדרגתיות לפעילות הכוללת נשיאת משקל כמו הליכה וחיזוק שרירים בעמידה על משטחים שונים (כדורי גומי, פיתה וחצאי כדורים‭.


( כנסו  לראות את ‬ציפי שביט מסבירה על שחיקה



 יש משהו חדש שיכול לעזור בשחיקת סחוס הברך  ארטריל גוֹ

מהו ארטריל גוֹ ( Arthryl GO)
ארטריל גוֹ הינה תרופה ללא מרשם רופא המוכחת מדעית להקלת בתסמיני שחיקת סחוס (אוסטאוארטריטיס) קל עד בינוני של הברך
ארטריל גוֹ  הינה תרופה ללא מרשם רופא המאושרת על ידי משרד הבריאות להקלת תסמיני שחיקת סחוס (אוסטאוארטריטיס) קל עד בינוני של הברך, כגון : כאב, נוקשות מפרקים וקשיי תפקוד כדוגמת פעולות יומיומיות של הליכה, ישיבה, פעילות ספורטיבית.
לארטריל גוֹ יעילות ובטיחות גבוהות אשר הוכחו במחקרים קליניים.
מחקרים הראו כי בשימוש לאורך זמן ארטריל גוֹ:
  • משפר את התפקוד היומי כגון: הליכה, ירידה במדרגות, ישיבה, היכולת לישר את הרגל, פעילות ספורטיבית
  • מקל את הנוקשות
  • משכך כאבי בירכיים כרוניים.






——–תוספי תזונהתרופות
מחקרים קליניים המוכיחים יעילות
לרוב היעילות אינה מספיק מבוססת באמצעות מחקרים קליניים

v
vחובת ניטור תופעות לוואיx
יציבות החומר הפעיל לאורך חיי המדף
לרוב לא נדרשים להוכיח יציבות החומר הפעיל

v
תגובות בין-תרופתיות נבדקות במחקרים קליניים וחייבות להופיע בעלון

x




v
ישנה התוויה רפואית לטיפול בתסמיני אוסטאוארטריטיס (שחיקת סחוס)
x

v
אישור ובקרהמאושרים על ידי רשות המזון של משרד הבריאותמאושר על ידי אגף הרוקחות של משרד הבריאות.

ארטריל גוֹ הינה תרופה המוכחת מדעית להקלת תסמיני שחיקת סחוס קלה עד בינונית של הברך כגון : כאב, נוקשות מפרקים ופגיעה בתפקוד היומי. אז למה להשאר שחוקים קדימה בואו נזוזה עם ארטריל גו








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה