שילב קולקציית סתיו חורף 2017


 שילב מתחדשת בצבעי הפסטל האהובים עליי . ולתינוק החדש שבא לעולם. יש מארז של חמישה גופיות בצבעים יפים  וגם מכנסיים שמגיעים בשלישיה. יש גם אופציה לרכוש שתי גופיות ושני מיכנסונים לתינוק . אפשר לשלב בניהם. האכות של הבד . באכות  גבוהה. הבד עובר תהליך  שהופך לנעים ורך למגע התינוק.


קולקציית סתיו-חורף 2016
כבר יותר מארבעים עשורים שילב מכתיבים חדשנות יצירתית בתחום האופנה לתינוקות וילדים, תמיד מרעננים, תמיד עם היד על הדופק.
שנה אחרי שנה אנו חוקרים ממושכות מגמות וטרנדים, חומרים וסגנונות שיובילו את הקו העיצובי שלנו.
אנו גאים להציג בפניכם את שיאו של התהליך הזה בצורת קולקציית הסתיו-חורף החדשה לשנת 2017.

קולקציית החורף החדשה של שילב מחולקת ל 6 טרנדים שונים ומיוחדים לתינוקות, שלכל אחד השראה ועולם תוכן מקורי, ויזואלי וייחודי.
המגוון מאפשר בחירה מתוך פאלטה רחבה של צבעים, טקסטורות, דמויות, דפוסים, סגנונות וגזרות.
סטודיו האופנה של שילב מתמחה בעיצוב אופנה לתינוקות.   הקולקציה משולבת עם פטנטנים ייחודיים המתאימים לאקלים , לתינוק הישראלי וכן לנוחיות התינוק.
 קולקציית הבייסיקס שלנו משלבת לתוכה גזרות נקיות ועדכניות בצבעים מעושנים ובטונים מגוונים שלא מתפשרת על איכות מוקפדת.
טקסטורות מגוונות בבדים האיכותיים הם קלאסיקות נעימות שתמיד רלוונטיות, בדי הפוטר והפליז משדרים ניקיון ופשטות באווירה רעננה ונקייה. הקולקציה נוצרה במכוון נקי, ללא הדפסים ושמה דגש על מראה בשכבות ועל טונציה של גוונים. L>קולקציית הג'ינס  של שילב היא היחידה איתה אפשר להוציא תינוקות כבר מיום הלידה עם בגדים רכים במיוחד ומשלבים סיבי במבוק המאחדים נוחות ויופי בנוסף ל PATCH WORK והכל בגזרות LOOSE נוחות ונושמות. כאלה שהתינוק צריך.



  
קולקציית הצטיידות ליומיום וחליפות לגן. אשר מאפשרת שילוב וערבוב פריטים שונים על מנת להשלים את ה look הייחודי של שילב. הקולקציה מאופנית בהשראה גרפית של צורות גיאומטריות דוגמת משולשים, מעוינים, זיג זגים ועוד
(גילאי 0-5 שנים)

פריטי מעבר 3 ב 100 ₪







 חיות וחיוכים
הקולקציה הייחודית של שילב משלבת דמויות שמחות של חיות אהובות, עם בדי פליז ודמוי פרוות, מאופיינת בצבעוניות עזה, משעשעת ומפתחת את הדמיון. הקולקציה מלאת חיים ויצירתיות והופכת את התינוק לחלק מהנה מהאאוטפיט – כשהוא מתנועע הוא מפיח חיים בחיה.
(גילאי 0-24 שנים)
an>

פריטי מעבר 3 ב 100 ₪







ג'ינסי
השילוב של super soft denim עם בדי סריג הנראים כמו ג'ינס, יוצרים קולקציה המכילה בתוכה את כל מה שייחודי בבד הג'ינס, שכבר מזמן הפך לתרבות ולסמל. פוטרים וחולצות טי בשטיפות אינדיגו, ג'ינסים בשילוב דמוי עור שחוק וטווידים שחורים.
קולקציית הג'ינס  של שילב היא היחידה איתה אפשר להוציא תינוקות כבר מיום הלידה עם בגדים רכים במיוחד ומשלבים סיבי במבוק המאחדים נוחות ויופי בנוסף ל PATCH WORK והכל בגזרות LOOSE נוחות ונושמות. כאלה שהתינוק צריך.



123
קולקציית היוניסקס שלנו מאופיינת בגזרות נקיות ואופנתיות, פשוטות וחופשיות. לבן או לבת, למי בכלל אכפת ? גישה המאפשרת לנו לשים דגש על עיבודים מיוחדים, בדים טקסטורלים. בנוסף, הקולקציה מציעה מגוון שמלות ומכנסיים בגזרות אופנתיות וצבעוניות.
גווני הבסיס המובהקים הם אפורים, שחורים ולבנים כשעליהם תוספות של צבעי העונה דוגמת כחול פלדה, ירוק-צהוב חומצה וסגול מעושן עם התייחסות ממוקדת לכל טווחי הגילאים. הקולקציה כוללת רגליות, כובעים, אוברולים ובגדי גוף עם הדפסים בועטים המתאימות לצרכיו של התינוק הישראלי
(גיל 0-5 שנים)

   שילב לא מפסיקים להפתיע  בחדשנות .




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה