my baby!

שופרסל משיקה לראשונה בישראל תרכובות מזון לתינוקות במותג הפרטי מבית ענקית התרופות האמריקאית Perrig
שופרסל baby תכירו את 


שופרסל חברה לענקית התרופות האמריקאית ,Perrigo  כדי להציע ללקוחות הרשת סדרת תרכובות מזון לתינוק (תמ"ל) ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים בכ- 30% מהמחירים הקיימים כיון בשוק. המטרה של שופרסל להוזיל את המוצרים והם חדשניים, הם באים עם בשורה של מגוון חדש של מוצרים לתינוק בהוזלה. היום יצאו לשוק תחליפי החלב שיהיו זולים יותר בשוק תחליפי החלב, שופרסל תלך ותרחיב את סל המוצרים לתינוק, ב2017 כבר יהיו תחליפי חלב למהדרין לציבור הדתי, חברת פריגו מיצרת בארצות הברית חברה שמתעסקת בתחום התרופות ובתרכובות מזון ,תחרות דבר מצוין  לצרכן . וכך זה מוביל להורדת מחירים . 
שיתוף הפעולה בין החברות החל לפני למעלה משנה שבמהלכה פיתחו את "מערך האבטחה המשולשת":
1.    סדרת בדיקות מקיפות באתר Perrigo  בארה"ב שכלל מעל 2,000 בדיקות מרמת חומרי הגלם ועד המוצרים המוגמרים, במפעל המבוקר על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA)
2.    הליך אישורים ובדיקות קפדניות של משרד הבריאות בישראל החל ברישיונות יבוא ועד אישור המשלוח בעת קבלתו בישראל
3.    בקרת איכות מקיפה ועצמאית שערכה שופרסל במעבדות מובילות בארץ ובחול, על מנת לוודא הימצאות כל הרכיבים בפורמולה ואת היותה בטוחה לחלוטין ללקוחות הרשת

את שיתוף הפעולה ליוו מומחים שונים מתחום המזון, תזונת תינוקות ואבטחת האיכות ובשיתוף בכירי הרופאים המומחים בתחום בישראל.אני סומכת על חברת פריגו בעניים עצומות. ולכן הבחירה שלנו של שופרסל בייבי. 
יש לי נכדה בת תשעה חודשים. שנתנו לה לנסות לטעום מכל המותגים. ואני רוצה לספר לכם שכבר כמה חודשים  היא שותה את התמל הזה מעורב בדיסה היא אוכלת בכפית היא סרבנית בקבוקים. התמ"ל הזה . הוא כאן כדי להשאר. בגלל המחיר. האכות.  ידעתם שמשפחה עם תינוק מוציאה עליו מוצרי תינוקות כמו מזון חיתולים משחות למינהם בסביבות 400 שקל?......... אז פה שופרסל יצאה עם סדרת מוצרים לתינוק בסביבות 280 שקל . וזה רק לילד אחד אם יש עוד שני פעוטות בבית תעשו את החשבון לבד כמה כסף משפחה מוציאה על ילדיהם. 


קו המוצרים במותג הפרטי החדש "שופרסל בייבי" כולל:                                                           
§        תמ"ל שלב 1 - לתינוקות בני 0-6 חודשים
§        תמ"ל שלב 2 - לתינוקות בני 6 עד 12 חודשים
§        תמ"ל שלב 3 - לתינוקות מגיל שנה עד 3 שנים

כל שלושת מוצרי התמ"ל, המבוססים על חלב, תואמים את תקני Codex Alimentarium Commission, נציבות שהוקמה על-ידי ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO) וארגון הבריאות העולמי (WHO) במטרה לקבוע תקנים למזון, הנחיות ופרקטיקות לשמירת בריאות הצרכנים ואבטחת מסחר הוגן ברחבי העולם.


אודות שופרסל baby
שופרסל חורטת על דגלה את הוזלת יוקר המחייה בעולם התינוקות ותרחיב בחודשיים הקרובים את הקטגוריות במותג שופרסלbaby עם סדרת השקות של מאות מוצרים:
סדרת מוצרי טואלטיקה היפוארלגניים, הכוללת שמפו אל דמע, תחליב רחצה, שמן לתינוק, קרם החתלה ועוד
סדרת אביזרי תינוקות בעולם התינוקות – בקבוקים, מוצצים, כלי אוכל, נשכנים ועוד
סדרת דייסות ומחיות במגוון טעמים ושלבים לתינוק.
אבקת כביסה ומרכך כביסה שנבדקו דרמטולוגית לבגדי תינוקות עם עור רגיש





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה