יוקרה אל מול העיר העתיקה!

בדרך העולה לירושלים ישנו מקום קסום עם נוף עוצר נשימה.
המקום נקרא מלון רמת רחל שבקיבוץ רמת רחל.
המלון, הממוקם כ-5 דקות נסיעה משכונת תלפיות/ארנונה, קרוי על שמה של רחל אמנו.
בתי התארחה במלון עם בעלה ושני ילדיה, והיא מספרת על מקום מרהיב ביופיו עם נוף נושק לעיר העתיקה, הממוקם במרחק נגיעה מהאתרים ההיסטוריים של ירושלים.


במלון ישנן שלוש בריכות, בהן הילדים קפצו והשתוללו, ללא תחושת דוחק וצפיפות, וללא רעש והמולה.
בשל המרחבים הירוקים, והנוף הפנורמי והפסטורלי, ישנה תחושה של רוגע ושלווה, משהו שחסר במלונות אחרים.
מצד אחד, המלון מתאים למשפחות עם ילדים, ומאידך, גם לזוגות הצעירים.
המקום מאוד מזכיר את טוסקנה שבאיטליה, שם הבתים מבודדים, עם הרבה ירוק מסביב.


המלון עצמו, ברמה של 5 כוכבים פלוס, ובו אפשר למצוא 165 חדרים מרווחים, מרכז ספורט ו-3 בריכות שחייה.


בתי ומשפחתה טיילו בחוות אייל , שם פגשו תרנגולות ועיזים, למדו על היסטוריית המקום, לא היה רגע דל.
לאחר טיול בקיבוץ, לבתי היה חשק לחיות כקיבוצניקית, ולא לחזור הביתה אל הרעש, אל העיר - ממש כיף גדול!


האוכל היה מדהים! במסעדה היה אפשר ליהנות מהמטבח הישראלי, וגם מהמטבח הבין לאומי, מה שמתאים גם לאורחים הישראלים וגם לתיירים המזדמנים.
חדר האוכל הוא נקי ומצוחצח, ללא חשש מבעיות תברואתיות.
השרות של אנשי הצוות היה אדיב, חם ומסור, פשוט לא הפסיקו לפנק אותנו...


בין לבין, אפשר היה ליהנות ממתקני המלון: אמבטיית ג'קוזי, שתי סאונות, חדרי עיסוי, חדר כושר משוכלל ומגרשי טניס וכדורסל. פשוט לא היה צורך לעזוב את המלון ולחפש פינוקים.


גם אטרקציות לא חסר בסביבת המלון, לכאלו החפצים קצת לצאת מגבולות המלון:
פרט לכך שמהמלון אפשרי לצאת לטיולים בירושלים והסביבה, בקרבת רמת רחל, ניתן למצוא את פארק הזיתים, מצפה יאיר, הגן הארכיאולוגי ואת פינת החי אשר בחוות אייל.



בנוסף, בקרוב תהיה אפשרות לחגוג אירועים משפחתיים במלון.
אם תרצו לחגוג ימי הולדת, בריתות, בר מצווה, שבתות חתן ואפילו חתונה, תוכלו לעשות זאת כאן במלון, בנוף הפסטורלי של הרי ירושלים, ויחד עם זאת, ליהנות מכל העולמות שמציע מלון רמת רחל.


אם כבר נמאס לכם מאילת, או מהצפון, כדי ליהנות ממלון, כזה שיתאים לרמת הסבלנות של הילדים בנסיעה, אז בהחלט זהו המקום.
המלון קרוב, וכיף להגיע מהר למלון כשיש שני ילדים רוטנים בדרך ושואלים כל חמש דקות  מתי נגיע...?
אין לבתי ספק שהיא תחזור שוב לבקר בקרוב במלון. רק שהפעם יחד עם סבא וסבתא, שנהנה גם אנחנו.. כנסו לראות.סרטון מלון רמת רחל


אטרקציות וסיורים ברמת רחל
אורחי המלון נהנים משפע אטרקציות לילדים ולמבוגרים ביניהם:
פארק עצי הזית
פסל עמודי הזית בעיצובו של האמן רן מורין ממוקם בתוך פארק עצי הזית מרחק דקות ספורות מלובי המלון אל מול נוף מרהיב של מדבר יהודה, ים המלח וההרודיון. במרכז הפסל, שהוקם בשנת 1991, שלושה עמודים המתנשאים לגובה של 15 מ' כאשר בראש כל אחד מהם צומחים עצי זית שעם השנים השתלבו הענפים של שלושת העצים אחד בשני. הפסל הפך עם השנים לסמל של שלום, דו קיום וחקלאות מודרנית.

'חוות אייל'
חווה אקולוגית טיפולית, המשמשת בית חינוכי בנושאי שמירה על איכות הסביבה, אקולוגיה וטיפוח ידידותי של פינת חי בה גדלים תרנגולות, טווסים מרהיבים, כבשים וזוחלים. החווה הוקמה לזכרו של בן הקיבוץ אייל יואל - שנהרג בשנת 2002 במהלך מבצע חומת מגן, אהב בעלי חיים וטבע ודגל בשמירה על הסביבה.
החווה, מחווה לדרכו של אייל, הוקמה ביוזמה משותפת של בני המשפחה והקיבוץ. ואנשיה דוגלים בניצול מירבי של משאבי הטבע תוך ניסיון לעשות בהם שימוש חוזר לפני השלכתם לאשפה או למיחזור. בחווה מתקיימות סדנאות בנושאים ירוקים של טבע קיימות ביניהם: יצור קומפוסט אורגני, כיצד מטפחים בוסתן פירות וגינת תבלינים, היכרות עם חיות משק, טיפים לבנייה ממוחזרת ידידותית לסביבה ועוד.

פעילויות החווה:
בתי ספר - במהלך שנת הלימודים מתקיימות פעילויות ירוקות בשיתוף בתי ספר לחינוך מיוחד בירושלים ובסיוע העמותה להנצחת אייל יואל, כמו-כן מתקיימות פעילויות שוטפות עם ילדי הקיבוץ מכל שכבות הגיל פעם בשבוע ועם תלמידי בית הספר היסודי פעמיים בשבוע המצטרפים לצוות החווה בעבודות השוטפות.
פעילות למשפחות – החווה פתוחה במהלך סופי השבוע לביקורי משפחות. הביקור כולל סיור מודרך בליווי איש צוות החווה במהלכו מכירים את הצמחים והעצים שגדלים במקום. בחווה מאפשרים למבקרים להאכיל את בעלי החיים. העיקרון המהותי בחווה היא רווחת החיות וחירותם המקסימאלית עד כמה שניתן.  
עלות כניסה לאדם – 15 ₪. אורחי המלון חינם.  
אירועים מיוחדים וסדנאות – פעם בחודש מתקיימת פעילות "שבת משפחתית" בה ניתן להנות מסיור לצד פעילות ייחודית כמו: בנייה מבוץ, יצירת נייר ממוחזר, קטיף פירות העונה מהעצים ועוד.
חוג סיירים צעירים – בסוף אוקטובר יפתח חוג סיירים צעירים לילדים לכיתות א'-ד'. החוג יכלול סדנאות בנושא גידול נכון של בעלי חיים, היכרות עם צמחים שכיחים ואופן טיפולם, בנייה אקולוגית, ניווט בשטח ואימוץ אתר באזור, שימורו וטיפוחו.
טיפולים רגשיים באמצעות בעלי חיים – בחווה מתקיימים סדנאות אישיות לטיפולים רגשיים בעזרת בעלי חיים על -ידי מטפלים מוסמכים. בעלי החיים משמשים כאמצעי ליצירת קשר בין המטפל למטופל ומבססים אווירה נעימה ובטוחה למטופלים בעת השהות בחווה.

תמונות מהמלון מרחבי הדשא הלובי הבריכה  היה ממש כיף לא רצו לחזור הביתה.איפה תמצאו גם מלון חמש כוכבים וגם תרנגולות  להיות בכפר ובקיבוץ להרגיש חול ממש לטעום מכל העולמות. כפר קיבוץ עיר וחו"ל.

 



 




 














תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה