its my life!

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שמחר בבוקר . תתחילו לשמור על תזונה בריאה ותתחילו לעשות הליכה בערב ככה עם השקיעה.? כמה פעמים נרשמתם לחדר כושר ובאמת התמדתם והלכתם ?........ מי מיכם קנה מכשיר כושר או מכשיר הליכה וזה עומד כמו פסל או  קולב לבגדים שלכם?......בואו לעשות כושר ללא חדר כושר. בלי לבזבז זמן על מנוי בחדר כושר בלי לצאת מהבית. בלי לחפש חניה. ככה בזמנכם החופשי. לאחר שהילדים נרשמו והלכו לשנת לילה תמצאו את הזמן שלכם אפילו בזוג. זה טוב לזוגיות . לעשות ספורט יחד בבית בלי הפרעה. אני נירשמתי מה איתכם?........

כן גם אני נימנת עם האנשים הללו כל בוקר אומרת לבעלי זהו הערב מתחילים לעשות קצת גו"גינג. וכמו כל ערב הלחות והחום לא נותנים לי לצאת החוצה. אז היום אספר לכם על אפליקציה חדשה.בשם lifefix שאפשר איתה לעשות מנוי חודשי. ולהתחיל לעשות כושר ברמות שונות להתחיל מהתחלה. ואט לאט להגביר את הקצב והרמה. באתר יש כ70 מומחים . ואפשר לשאול אותם כל שאלה שתעלה על דעתכם להתיעץ ולקבל תשובות.

אז מה זה lifefix? מדובר באתר לאימון, כושר ואורח חיים בריא שמחליף את הצורך בחדר כושר ואפילו יותר... המיזם חדש שעלה לאוויר בימים אלו רותם את עולם הדיגיטל ומנגיש את עולם התוכן של הבריאות, כושר והדיאטה.
אתר Lifefix מאפשר באמצעות רכישת מנוי להתחבר לעולם תוכן עשיר בו ניתן להתעמל ולחטב את הגוף, לקבל ייעוץ תזונתי, כושר ומוטיבציה, ולהתייעץ עם מומחים. עוד מציע האתר מגוון של קורסים דיגיטליים בתחומים: הריון ולידה, ייעוץ שינה, תזונה, איפור, סטיילינג, קוסמטיקה, ריפוי מחלות קשות – סרטן וסכרת, הפסקת עישון, ליווי לאחר ניתוחי קיצור קיבה ועוד.


חוויית המשתמש באתר lifefix מאפשרת שימוש מושלם, כל אחד בזמנו הפנוי 24/7 ללא הגבלה של מספר המשתמשים  והקורסים באותו המנוי. Lifefix הוא עסק חברתי ועומדת מאחריו תפיסת עולם של נתינה לחברה ולקהילה, זאת מתוך סיפורה האישי של מזל וריפויה מעקמת באמצעות השיטה.

מזל כהן ומיכאל סויסה, יזמים ובעלי האתר מציינים כי: "האתר נבנה במטרה להפוך את אורך החיים הבריא לחלק משמעותי בעולם של כולנו, כאשר המידע מונגש באתר ידידותי ובאמצעות סרטונים. גייסנו מומחים רבים לעזרתנו ויצרנו עולם תוכן עשיר במיוחד שתכליתו שיפור איכות החיים של כולנו."

מזל כהן היא מומחית בתחום הכושר והמוטיבציה ומפתחת שיטת 'כושר בקלות' העוזרת לאלפי אנשים לעבור שינוי גופני מהותי, לאחר שצברה נסיון רב עם אלפי מתאמנים. במסגרת עבודתה מזל אימנה בחברות הייטק מוכרות, בבתי ספר, במכונים ובבתים פרטיים, כולל אימון סלבס. בשיטתה הייחודית מזל מראה לאנשים כמה פשוט וקל לחיות חיים של כושר ובריאות.

כחלק מעבודתה עם ילדים, מזל פיתחה שיטה לאימון ילדים הנקראת Fit Dance, שמטרתה לעורר מודעות גופנית בקרבם. השיטה מועברת דרך ריקוד ותנועה. במהלך השנתיים האחרונות הפעילה מזל מעל 250 הפעלות כושר ותנועה לילדים ולימדה אלפי ילדים שיטה זו.

מזל פועלת לקידום החזון שלה ומעבירה הרצאות בארגונים ובחברות מובילות, כשמטרת ההרצאות היא לעורר את האנשים לחולל שינוי בגופם ולהנגיש להם את השיטה שפיתחה. בזכות גישתה, מצליחה מזל לגעת באנשים, לעורר מודעות וליצור שינויים רבים. אהבתה של מזל לכושר ולאנשים גורמת להם להתאהב בכושר ובעצמם מחדש.

מתוך תפיסת אחריות חברתית החליטו ב lifefix  להעניק במתנה מנוי לאדם חולה סרטן על כל מנוי חדש באתר. זאת במטרה להקל ולאפשר לחולים לסייע לעצמם להבריא את הגוף ואת הנפש.         
ניתן לרכוש מנוי במחיר השקה של 29 ₪ X 12 תשלומים
ומנוי לקורסים מתקדמים במחיר של 129 ₪ X 12 תשלומים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה