חובה לנשיאה בכל תיק



: M3 משיקה ערכת פלסטרים באריזה קומפקטית מיוחדת

·         ערכת הפלסטרים מגיעה באריזת מעטפה קומפקטית, הנוחה לנשיאה בתיק, כך שתמיד יש פלסטר בהישג יד לכל שימוש, לשפשוף, פצע או יבלת מנעל, מעולה ליום יום ובמיוחד לטיולים ונסיעות משפחתיות
·         הערכה מכילה פלסטרים  של Nexcare מ-3 סוגים: פלסטרים מלבניים גדולים במיוחד מבד עמיד וחזק, פלסטרים לשימוש כללי ופלסטרים שקופים ואטומים המונעים חדירת מים ומשאירים את הפצע יבש
·         עלות הערכה כ-12.90 שקלים וניתן לרכוש אותה בבתי המרקחת וברשת ניו פארם

לקראת הקיץ, M3 משיקה מארז פלסטרים נוח במיוחד לנשיאה מתאים לכל תיק. מארז הפלסטרים, travel kit של Nexcare מבית M3 הוא ערכה ייחודית בצורת מעטפה קומפקטית אשר בשונה ממארזי הפלסטרים הרגילים שתופסים מקום רב בתיק, נוחה לנשיאה כך שתמיד יש פלסטר בהישג יד לכל שימוש, כמו שפשוף, פצע או יבלת מנעל, מוצר חובה בכל תיק במיוחד לקראת החופש לטיולים ונסיעות.

הערכה מכילה פלסטרים מ- 3 סוגים שונים של Nexcare: פלסטרים מלבניים גדולים במיוחד מבד עמיד וחזק, פלסטרים לשימוש כללי ופלסטרים שקופים אטומים למים.
הפלסטרים השקופים והאטומים בפני חדירת מים מסדרת WATER PROOF של Nexcare, מונעים חדירה של מים לאזור הפלסטר, ויוצרים סביבה יבשה באיזור הפצע, דבר שימוש, כאשר צריך לשמור שפצע לא ירטב לפני כניסה לים, או יתלכלך מבוץ או חול. ילדים רבים נמנעים מרחצה בים עקב הרגשת צריבה שיש להם ממי המלח. עם פלסטר NEXCARE האטום למים, מי המלח לא יחדרו גם לפצעים קטנים, והפצע ישאר יבש.


"איך ומה לארוז זו תמיד דילמה לפני יציאה לחופש" אומרת גלי גולדשטיין ברעם מחברת M3, "תמיד רוצים לארוז הרבה במעט מקום. ערכת הפלסטרים היא פתרון מעולה לכך, גם אריזה ייחודית וקטנה שנכנסת לכל תיק, וגם תכולה מגוונת של הפלסטרים הנותנים מענה למקרים רבים. התוצאה היא חיסכון במקום ומוכנות מקסימלית לפציעות שונות בין אם כאלו הנגרמות כתוצאה מנפילה, מכה או שפשוף."

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה