העולם ענק יותר ממה שחשבתם!

חום יולי אוגוסט כאן, ואיתו מגיעה השאלה הבלתי נמנעת של מה עושים עם הילדים בחופש הארוך והמייגע. לקחתם אותם כבר לקניון, לראות מדוזות בים, להצגה ועכשיו הגיע תור התערוכות. כמדי שנה בתקופה זו של השנה המוזיאונים השונים מציעים תערוכות שמיועדות לכל המשפחה, וההנאה מובטחת לגדולים ולקטנים כאחד. יצאנו למסע בזמן אלפי שנים אחורה. לקחתי את נכדי ויצאנו לדרך הנכדה הגדולה ממש התלהבה. ורצה ממקום למקום . והנכד הקטן בן שלוש פחד נורא מהדינוזאורים שנראים לו אמיתים לגמרי. כי הם זזים ומשמיעים קולות. עלינו בגלגל ענק מסתובב .טיפ ממני אליכם. הכי התבאסנו מהחום והלחות. תנסו ללכת בערב אנחנו פשוט היינו בחמש וחצי והיה נורא חם. יותר מאוחר יותר נעים . מובטחת לכם חויה מקיסימה לילדים.





סופרזאורוס, טירנוזאורוס ורנזאורוס אמנם כבר לא איתנו טריליוני שנה, אבל הקיץ דמויותיהם מגיעות לביקור במוזיאון תל אביב "תערוכת הדינוזאורים" תציג במהלך הקיץ למעלה מ-40 דינוזאורים ממינים שונים בגודל אמיתי, המתנשאים עד לגובה של כ-13 מטר, שיוצבו בשטחי הגן
. בנוסף, יתקיימו פעילויות לכל המשפחה שייקחו אתכם אחורה בזמן לעידן הקדום. התערוכה תוצג עד ה-31 באוגוסט.















ממלכת הדינוזאורים קמה לתחיה והפעם היא מגיעה למוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בחודשים יולי-אוגוסט, ומשתלבת עם התערוכה על עידן הקרח. הסופרזאורוס, הטירנוזאורוס, הרנזאורוס ועוד למעלה מ-40  דינוזאורים ממינים שונים בגודל אמיתי, המתנשאים עד לגובה של כ-13 מטר, יוצבו המקום יחד עם מתחם אינטראקטיבי שייקח את המבקרים לעולם של עידן הקרח. התערוכה כוללת "רוכבים עם עידן הקרח": קרוסלה עם פנדה, דובי קוטב  ודובי גריזלי, "להיות פליאונתולוגים" - חיפוש מאובני טירנוזאורוס-רקס ובניית שלדי דינוזאורים, סרט תלת-מימד, משחקים אינטראקטיביים הכוללים חידון, צביעה ומשחקי זיכרון ועוד.

שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 09:00-21:00, שישי: 9:00-15:00, שבת: 9:00-21:00

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה