גילגולו של אלבום! האפליקציה של לופה אלבום ברגע

מאז שהייתי קטנה אהבתי לצלם . אבי קנה לי מצלמת פוקט מגיל שבע. וכל הזמן צילמתי וצילמתי. אני הבת הבכורה במשפחה . ואת אחיי הקטנים אני תיעדתי אותם בגדילתם. והייתי מחכה וממתינה לפתח את התמונות. ואפילו הייתה פעם אחת פשלה שביקשתי לפתח תמונה אחת . בעל הסטודיולפיתוח פיתח את אותה תמונה 24 פעמים. ולא היה לי מה לעשות רק לצאת לשלם על הפשלה. הנה אלבום שהכנתי בהמון זמן עבודה.

היום לפני חמש שנים . הכנתי אלבום דיגטאלי דרך אתר לופה. הכנתי המון אלבומים והייתי יושבת שעות להכין את האלבום וגם כמה ימים. כדי לערוך אלבום. ההשקעה היתה משלתמת כשחיכינו בצייפיה לאלבום שהגיע בדואר.


תמונות מסיור עיתונאים בבית לופה אלה הצבעים שמהם מודפסים האלבומים שלנו













עכשיו נעבור לעתיד הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת פעם צילמנו בפילים היום דרך הסמארטפון. תוכלו להוריד אפליקציה ותוך כמה דקות לשלוח  אותו ללופה. איזה כייף מבלי לשבת על המחשב ימים ושעות לערוך .

 לופה, חברה של חובבי צילום, שקמה בכדי להציל את התמונות הדיגיטליות מחשכת האחסון שבטלפון ובמחשב, ולהוציא אותן לאור בספר אמיתי מודפס. השקפת העולם שלנו אומרת כי רק תמונות המודפסות בספר נשארות לתמיד כסיפור בלתי נשכח. אחרי הרבה עבודה וחשיבה נולדה לנו אפליקציה לטלפון ההופכת את התמונות שבטלפון לספר אמיתי מודפס בכמה דקות. האפליקציה ידידותית למשתמש וניתנת להורדה למכשירי אנדרואיד ואייפון. וזה אומר שכל התמונות שצילמתם בטלפון בחו"ל, בטיולים, במסעדות, באירועים או סתם בסיבוב על חוף הים, כולן יכולות להפוך לספר תמונות מקסים ומלא חוויות. לתמונות בספר אפשר להוסיף טקסטים שיספרו את הסיפור שלכם ומבחר של 14 עיצובים שונים שניתן לבחור מתוכם לספר. היא מתחברת ל google photos כך שגם תמונות השמורות שם יכולות לככב בספר. ספר תמונות מהאפליקציה יכול להכיל עד 864 תמונות ו 144 עמודים, שזה המון!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה