טנקס לאינטקס!

החופש הגדול כבר מזמן פה ואיזה כייף להיכנס לבריכה  שלנו יש לנו בריכה ענקית של אינטקס. ועכשיו התחדשנו בספונת מתנפחת. וישר חשבתי אל אבי שיהיה בריא שאוהב כל היום להיות במים .אוהב להכנס לבריכה. לעשות תרגילי מים.
ולכן איך שהבאתי את הספה לתוך הבריכה ישר הוא נכנס וצילמתי לכם את הרוגע והשלווה שהוא חש במים.הספונת ממש יציבה במים איכות מעולה לא חושבת שיש מישהוא שלא מכיר את מוצרי אינטקס.כם לנכדי בבריכה קניתי את אביזרי השחייה של אינטקס..בואו לצלול אל עולם המיים עם מוצרי אינטקס.סרטון לצפייה.

המגוון הרחב שמאפשר מענה לכל תחום ולכל דרישה מביא לשביעות הרצון של משפחות ברחבי העולם ולשעות רבות של הנאה וכיף משפחתי. מה שמייחד את המוצרים  היא איכות ברמה הגבוהה ביותר ובמקביל מוצרים חדשניים, מרגשים ומהנים תוך כדי מתן שירות ללא רבב. אינטקס חרטה על דגלה לספק שירות לקוחות אמין, יעיל, מקצועי ואדיב ומעסיקה צוות מקצועי מיומן ומחויב. החברה המובילה בענף, מתגאה בטכנולוגיות מתקדמות לפי סטנדרטים קפדניים ביותר, יסודות אלו, מהווים תוצר סופי , INTEX ואיכותי העונה על דרישות מכוני התקנים ברחבי העולם (לרבות ישראל) ומבטיחות מוצרים בטיחותיים, אמינים ועמידים לאורך .תוכלו למצוא בחנויות מובחרות בכל רחבי הארץ INTEX .המותג נמכר מעל 1000 מדינות ברחבי העולם. מנסיון קניתי מוצרים זולים וכמו שהם לא החזיקו מעמד ונזרקו לפח. לעומת אינטקס יש לי מוצרים שלהם כבר שנים מחזיקים מעמד.
. אנו נשלב





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה