אתם חייבים לקפוץ לקיפצובה!







בא לי לקפוץ בקיפצובה.


 בקיפצובה משלבים פעילות גופנית בפעילויות שהיא מציעה.  כמו קייטנה פעילה , עדיפה יותר. בתקופה בה מרבית הילדים מבלים בבית מול הטלוויזיה, המחשב ומול המקרר, אין ספק, כי קיפצובה  הכוללת יותר פעילויות המשלבות פעילות גופנית מומלצת יותר. חשוב לחשוף את הילדים למגוון פעילויות ספורטיביות (כגון: משחקי כדור, משחקי בריכה, טיולי אופניים, טניס שחייה, אומנויות לחימה), ולהראות להם שספורט הוא הנאה. בקיפצובה הילדים מוציאים המון אנרגייה סוג של ספורט.
חשוב לקדם הרגלי תזונה נכונה ופעילות גופנית , כך נוכל למנוע עלייה במשקל בזמן חופשת הקיץ ונגביר את המודעות לאורח חיים בריא בקרב הילדים.














מה אתם מתכננים  לילדים בחופש הגדול?... אנחנו נסענו לקיפצובה. הפעם המקום היה מקורה ונהנו מאויר טוב צח ורענן אפילו בקיץ של חום יולי אוגוסט. הנכדים לא רצו ללכת הביתה .לדעתי צריך לעשות מנוי לילדים וללכת לשם כל יום. בחופש הגדול. יש המון מה לראות ויש המון פינות .כל פינה קסומה מקודמתה.אפילו פעם שעברה לא גילינו פינות שהיו שם הפעם גילינו מקומות של קסם חדשות והנכדים ממש התלהבו. הנה תמונות מקיפצובה. התנגשנו במכוניות מתנגשות.  קפצנו בטרמופולינות. טעמנו שוקלד בגליתא.הצבעים  שצבועים המתקנים ממש מזמינים את הילדים להיכנס ולעלות למתקנים חוויה שכל ילד יאהב.

תיירות צובה שבהרי ירושלים, מזמינה אתכם, ליהנות מחוויה משפחתית במגוון של אתרים המתאימים למגוון רחב של גילאים. הילדים יוכלו להנות מסדנאות שוקולד בחוות השוקולד גליתא צובה וביקור מקפיץ בקיפצובה המיני לונה פארק היחיד באזור שהתחדש לאחרונה בג'ימבורי ממונע חדש ובמשחקייה משודרגת הכוללת מתקנים חדשים ביניהם חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, מגדל מספרים וחדר בלונים שמהווה אטרקציה מיוחדת. הכל מקורה תחת צל ואויר של ירושלים.שמגיע מהרי ירושלים.


המבוגרים יוכלו להנות מטעימות יין איכותי תוצרת יקב צובה במרכז המבקרים החדש של היקב וכל המשפחה יחד מסיורי פריחה וביקור באתרים ההיסטוריים והארכיאולוגים הממוקמים בסביבת הקיבוץ: תל צובה, המצודה, עין צובה והנקבה, עצי הזית והאלון העתיקים בישראל. תיירות צובה כוללת את מלון צובה, חוות השוקולד גליתא צובה, פארק קיפצובה ויקב צובה.
, קיבוץ צובה לפרטים 02-5347090  .lתירות צובה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה