MY FREE-STYLE



my free style





FREE-STYLE משיקה את קולקציית קיץ 2016 המתאימה לספורט ופנאי



רשת בגדי הספורט והאופנה FREE-STYLE  משיקה את קולקציית קיץ 2016 לנשים ונערות, המציעה שפע של פריטים בהדפסים צבעוניים עד "משוגעים" המעניקים לפעילות הספורטיבית רוח גבית המעצימה את היכולות הפיזיות.

כמו-כן, ב-FREE-STYLE  הפריטים מעוצבים בארץ בהשראה עולמית של גלישת גלים, סקי שלג, טניס, ריקוד על עמוד ועוד. כל מה שקשור למוסיקה, לייף-סטייל, אופנה ואומנות מקבל אדפטציה לקולקציה ומותאם לטעמה של הלקוחה הישראלית.

FREE-STYLE הינו מותג ישראלי, המעוצב ומיוצר בארץ, הכולל מגוון רחב של פריטים ספורט-אופנתי המיוצרים מבדים איכותיים ורכים המיובאים מאיטליה וברזיל והם עשויים מיקרופייבר : 88% ניילון ו-12% כותנה לייקרה. הבדים "נושמים" בזמן פעילות גופנית , מנדפים את הזיעה במהירות ומעוצבים להפליא תוך "הידוק" צללית הגוף.

הטייצים מגיעים באורכים שונים החל מאורך מלא, דרך7/8, 3/4 , ברך ועד קצרצר, כשהגזרה שלו נעה בין גזרה גבוהת-מותן לגזרה נמוכה . מחירים לצרכן החל מ-79 ש ועד 279 ש'.

הגוזיות והטופים מעוצבים כך שהם תומכים בחזה באמצעות עיצוב "חכם" ומגיעים במגוון צבעים והדפסים המשתלבים בכל לבוש בשעות היום : הגוזיות בצבעים החלקים מעניקות פתרון נפלא לשמלות, חולצות וגופיות בעלות מחשופים שונים. ואילו הגופיות בעלות ההדפסים הצבעוניים מתאימים כמובן לפעילות ספורטיבית באשר היא – אירובית ואנאירובית.

מחירים החל מ 49 ועד 149 ש'.

החולצות והגופיות מתאימות גם לשעות של מעבר לפעילות ספורטיבית ואף לפנאי בגזרות צמודות ומראה חופשי. מחיר החל מ- 49 ש' ועד 179 שק.

גולת הכותרת של פרי סטייל הם הצבעים ומגוון ההדפסים הכוללים  15 צבעים מרהיבים שונים.

כל הפריטים מגיעים במידות XS-XL  (בהתאמה 36-44) .



להשיג ברשת חנויות FREE-STYLE :

תא- דיזינגוף 98

רמת השרון – סוקולוב 55

גדרה- הבילויים 18
ובאתר הבית

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה