מרחו אתכם?......

חדש מד"ר פישר: אולטרסול בייבינטורל
סדרת הגנה משמש היחידה בארץ בעלת 100% מסנני קרינה טבעיים בשילוב הגנה מוגברת במיוחד מקרינת ה UVB SPF 50+)) ומקרינת ה UVA
 נולדה לי נכדה חדשה . ונכון שלא בריא שתסתובב בשמש הקופחת של חודשי הקיץ אבל אין ברירה. יש לה אח קטן שחיב ללכת כל בוקר לגן. ובערב לצאת לגינה . וגם ללכת לטיפת חלבץ ולפעמים לסופר. כששגרת היום יום מחייבת לצאת בשמש. אז חייבים לחשוב על עור התינוקת. שלא תנזק מקרני השמש הלוהטות. ולכן שמחתי להכיר את התכשיר החדש מבית דוקטור פישר. הגנה מירבית מגיל 0 איזה כייף שחשבו על הקטנה שלי.

אספר לכם כשהייתי צעירה אהבתי לשבת בשמש ולהשתזף. כשאומרים לכם שהגוף זוכר אני מבינה זאת על עורי . ובאמת המקומות שקבלו את השמש בצעירותי. היום במקומם יש נמשים. וכן גם כפות ידי מהנהיגה ברכב קבלו את כתמי השמש. אז מזהירה אתכם מנזקי השמש כל עוד ילדיכם צעירים שמרו עליהם .כנסו לשגרה חדשה.שימו בכניסה לבית את תכשיר ההגנה ולא לשכוח למרוח אותם כל בוקר. וכן גם קרן פלס מורחת את ילדיה במוצרי ההגנה הטובים בעולם של דוקטור פישר.
  ליחצו על המצגת לראות ולקרא על מוצרי דוקטור פישר






הורים רבים אינם יודעים זאת אך העור שלנו "זוכר" וצובר נזקי קרינת שמש במהלך השנים, חלקם גלויים לעין וחלקם נסתרים. עורם של התינוקות רגיש באופן מיוחד היות והוא דק ועדין יותר. החשיפה לשמש מסוכנת לנו המבוגרים  ועל אחת כמה וכמה מסוכנת לתינוקות.

חשיפה מוגברת לשמש גורמת לנזקים מידיים כמו אדמומיות, כוויות שמש ושלפוחיות. בנוסף קיימת סכנה לנזקים בטווח הארוך: נזקים בריאותיים כדוגמת הופעתם של נגעים קדם סרטניים, העלאת הסיכון להתפתחות סרטן עור מסוגים שונים ודיכוי המערכת החיסונית.
לכן מומלץ שלא לחשוף תינוקות לשמש בכלל. עם זאת במידה ובכל זאת בכוונתכם לצאת לטיול במזג האוויר השמשי עם התינוק חשוב להקפיד על מריחת תכשיר הגנה מפני השמש בעל הגנה מוגברת מאוד כחלק משגרת הבוקר וכן שימוש אמצעי מיגון נוספים כגון- כובע רווח שוליים,ביגוד מתאים ושהייה בצל..

בעונת הקיץ 2016 תשלובת ד"ר פישר משיקה סדרה חדשה ובלעדית: אולטרסול בייבינטורל; תכשירים המספקים הגנה מוגברת במיוחד, של SPF50+, המצויה כיום בישראל בתכשיר הגנה משמש לתינוקות המכיל 100% מסנני קרינה טבעיים, בעל הגנה מוגברת

התכשירים החדשים מכילים מערכת מסנני קרינה מינראליים העומדת בתקנים העדכניים והמתקדמים ביותר, המאפשרת הגנה רב מימדית גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת  UVB(SPF50+) ומקרינת UVA ומסייעת בהגנה מקרינת IRA.

הפורמולות הייחודיות של אולטרסול בייבינטורל מכילות-
·         קומפלקס אנטי אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותה ירוק המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים.
·         ללא פראבנים.
·         היפו אלרגני
·          עמיד במים.
·          נבדק אופטלמולוגית ואינו גורם לגירויי בעיניים.
·          עבר את מבדק sensitive  המחמיר המעיד על היותו מתאים לעורו העדין של התינוק.

אולטרסול בייבינטורל מועשר בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור. מכיל ביסבולול ותמצית אלוורה המסייעים להרגעת העור ומניעת גירויים, ופרו – ויטמין B5 לריכוך, לחות ושמירה על גמישות העור. 



מחיר מומלץ לצרכן :
קרם פנים – 54.90 ₪  תכולה : 50 מ"ל
תחליב גוף – 69.90 ₪  תכולה : 125 מ"ל


את כל מוצרי אולטרסול של ד"ר פישר ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת וחנויות נבחרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה