של נעליך מעל רגלייך!




הקיץ כבר כאן ואיתו גם החום, הלחות והיובש בכפות הרגליים. בדיוק בשביל זה, שוורץ קוסמטיקה, מותג הקוסמטיקה החדשני בישראל, מציג: סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים. הסדרה מותאמת לעור הרגליים ומכילה  קרם רגליים לעור יבש במיוחד, תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי וטלק טיפולי לכפות הרגליים.








 כאשה שכל הזמן רגליי יבשות כי כל היום אני מסתובבת יחפה אוהבת להרגיש את האדמה ואת הרצפה הקרה כי כל הזמן חם לי, ולכן הייתי חייבת לנסות את קרם הרגליים שמסייע  לריכוך וטיפוח כפות הרגליים. הקרם איכותי, עדין ומפנק במיוחד, נספג במהירות בעור כף הרגל ואינו מותיר את העור שמנוני. קרם הרגליים של שוורץ קוסמטיקה מועשר בשמן זית להזנה והענקת לחות מקסימאלית של עור כף הרגל. הקרם מעניק מגע קטיפתי ומותיר את כפות הרגליים נעימות ורכות למגע.
 מרחתי את קרם הרגליים על כפות רגלי הסדוקות מיובש שלא עזר להן כלום. ואפילו כואב לי לדרוך עליהם. וכשמרחתי הקרם נספג במהירות והרגלים הוזנו בקרם מעולה  עם ריח טוב. ומה שנשאר מהקרם שמרחתי את רגלי נשארו על כפות ידי וככה דרך אגב נמרחו כפות ידיי בקרם הזה. ןלהפתעתי כששטפתי את ידיי  . ידיי נשארו שומניות ונעימות כאילו נטבלו בשמן . איזה כייף לגלות ככה על הדרך שהקרם ממש מצוין לידיים עובדות הידיים נעימות והקרם נשאר גם אחרי שטיפה במיים. איזה כייף. תפסתי שני ציפורים בבת אחת.
מחיר: 29.90 ₪ (150 סמ"ק קרם רגליים לעור יבש במיוחד 
עוד סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים


תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי
כמה פעמים הבן החיל נכנס הביתה רוצה להסיר את נעליו. ואתם צועקים לא פה! מהחשש שהריח המסריח של הגרביים והנעליים. יפיצו את הריח בחלל הבית? עכשיו אני לא אחשוש יותר כי עכשיו יש לנו תרסיס להפגת ריחות הנעליים והגרביים.
הבן שלי החייל חזר לשבת. ושמחתי להציג בפניו את התרסיס שישמור על רגליים רעננות. כי כל הזמן הוא נמצא בשטח בחום,  הרגליים מזיעות ולפעמים ממש מסריחות מהגרביים שסופגות וסופגות את הזיעה עד אין קץ.ולכן שמחתי ורססתי לתוך הנעליים הצבאיות שלו. הנעליים מריחות נפלא. וגם ישמור על כפות רגליו נעימות  לאורך זמן. תענוג אמיתי. אמהות רוצו לקנות לחיילים שלכם ממש must לכל חייל. וגם לתמידי בית הספר לנעלי הספורט שלהם, וגם לחובבי ההליכה והריצה בקיצור חובה בכל בית.
התרסיס שומר על רעננות כף הרגל, דוחה ריחות לא נעימים ושומר על היגיינת הרגליים. לפני נעילת הנעליים, יש לרסס את הנעל בתרסיס. המוצר מומלץ לשימוש יומיומי ומתאים לכל סוגי הנעליים.
מחיר: 39.90 ₪ (200 סמ"ק)

טלק טיפולי לכפות הרגליים
טלק איכותי המונע הזעה בכף הרגל, מועשר במנטול ושמן עץ התה ומסייע לשמירה על רעננות כפות הרגליים. שימוש בטלק הטיפולי בימי הקיץ החמים מותיר את העור רך, רענן ונעים למגע.
מחיר: 23.90 ₪ (200 סמ"ק)

שיהיה קיץ רך, מפנק ונקי!

ניתן להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע, רשתות שיווק, באתר של שוורץ קוסמטיקה:
http://s-schwartz.co.il/  או בטלפון: 08-6466777. חפשו אותנו גם בפייסבוק

חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים יחודיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים, הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. לחברת שוורץ תקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה