שששששששששששש יש לי סוד!

חדש מסודSoft & Oils 


סדרת מרככי כביסה מרוכזים



עם בישום יוקרתי


ושמנים ארומתרפיים מטפחים 

לחוויית  בישום


יוקרתי ורכות מפנקת



 יש לי סוד ואגלה לכם אותו הוא מסתתר באחת התמונות,אני אוהבת את המרככים הקטנים והמרוכזים שמשאירים את ניחוחם בארונות הבגדים לאורך זמן. ובעיקר לשלוח את הבן החייל שלי כששובל ריח המרכך מתפזר אחריו,  והוא גם מספר שהריח שם בצבא מזכיר לו את הבית. ולכן שמחה לספר לכם את הסוד שלי, ומה הסוד שלכם?.........
חדש מסוד: Soft & Oils סדרת מרככי כביסה מרוכזים עם בישום יוקרתי ושמנים ארומתרפיים מטפחים,
סוד מציגה מרככי כביסה מרוכזים ארומתרפיים עם תמציות בושם ייחודיות מעולם בשמים חזק יותר ובושם מרוכז יותר. עולם חדש של ניחוחות המעוררים השראה של יעדים אקזוטיים שונים.

 הסדרה מציעה 3 ניחוחות שונים: זהב, ורוד וכחול.
מחיר: 14.90 ₪ ועכשיו במחיר היכרות: 12.90 ₪
להשיג ברשתות השיווק המובחרות





#חושפת_את_הסוד




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה