עולה על כל דימיון!

הנשים של ג'ייק" ,

מי לא חושב לפעמים מחשבות. על מי שהוא  קרוב שנפטר.על חבר או חברה שנפרדתם ממנה. ומה היה קורה עם הייתם נישאים אליהם?.......... מה היה קורה עכשיו. אם לא הייתם מתגרשים  והייתם ממשיכים לחיות עם אהבתכם עד המוות ולא הייתם נפרדים?. מחשבות אלו עולים בדמיונו של גייק ואנחנו הצופים יכולים לראות את המחשבות האלה. כן ממש לראות למה אני מתכוונת לכו לראות.


העולה בבית צבי ברמת גן,  היא קומדיה מרגשת פרי עטו של המחזאי הנודע ניל סיימון . המחזה מוצג לראשונה בישראל ואיננו מוכר כשאר מחזותיו של סיימון. "הנשים של ג'ייק" עלה בבכורה עולמית בשנת 1990 , ולאחר תקופת הרצה הוצג בניו יורק כ-450 הצגות. 6 שנים לאחר מכן, הופק לסרט טלוויזיה בכיכובו של אלן אלדה הידוע, שכיכב גם בהצגה המקורית והיה מועמד לפרס הטוני על משחקו.


. העלילה עוסקת בסופר שנישואיו השניים עומדים על סף פירוק והוא משחזר את כל הרומנים שלו עם הנשים בחייו והן קורמות לדמויות ממשיות ומתרוצצות על הבמה בדמיונו ובמציאות. העלילה חושפת , כי ג'ייק כבר היה נשוי בעבר ואולם אשתו הראשונה ג'ולי נהרגה בתאונת דרכים, משאירה לו ילדה כבת 12, המעודדת אותו להינשא לאשתו השניה , מגי.  הנישואין הללו יודעים עליות ובעיקר מורדות ובשעת האמת,  חולפות על פניו כל הנשים בחייו , והוא בוחן היכן שגה ואיך היה שואף להמשיך את דרכו.
 מאוד נהניתי לראות איך מחשבותיו של אדם מדמיון ומחשבות קמות לתחיה והבילבול  התעתוע בין הדמיון למציאות. משעשע ומצחיק.לכו לראות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה