קפה לואיז אוכל טבעוני.

קפה לואיז אוכל טבעוני בריא מבית טוב

אתמול ישבתי במסעדה ברמת החייל בתל אביב.   וכשאני רואה מסעדה יפה . ואוכל טוב. רציתי לספר לכם על כך.


הוזמנו לאכול ארוחה טבעונית,בקפה לואיז אמרתי בואו נטעם סוף סוף ארוחה טבעונית ככה מהתחלה עד הסוף .חששתי שזה לא יהיה טעים. ולא נעים לי  בפה. האמת ממש הופתעתי לטובה. סלטי הירקות היו עשירים בצבעים רב גוניים. כאילו טיילתי בשדה פרחים.המנות הבאות היו טעימים  כמו ניוקי.פאסטה קונגאק. פיצה מקמח מלא. פאיה טבעונית. הכל היה ממש טעים ומזמין. וגם היו שייקים טכעוניים. כמו שיק סלרי מלפפון ענבים ואגסים.  שייק גזר .ועודהתפריט של קפה לואיז נוצר לאחר מחשבה רבה ויצירתיות אינסופית בליווי קפדני של מומחים לתזונה טבעית ושפים. המנות בתפריט בריאות ומזינות, ומבוססות על מרכיבים טבעיים, טריים, דגנים מלאים, וחלק מחומרי הגלם אורגנים.

מיצים טבעיים ועשירים נסחטים במקום, לחמי שאור, ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד, רכיבים אורגניים, גבינות עיזים ומנות אחרונות בעלות מרכיבים טבעיים.


 






קפה לואיז   מזמינה את סועדיה להמשיך בחווייתם המהנה והבריאה גם בבית . במסעדה תוכלו לרכוש מחנות הבוטיק שלהם ולקחת הביתה את הטעמים לתת לאנשים שאתם אוהבים  לטעום נגיעות ממה שאכלתם בחנות. הרשת  מחויבת לניהול אורח חיים בריא, רשת קפה לואיז מבטיחה אוכל בריא טעים אכותי. בתאבון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה