יום ראשון, 29 במאי 2016

בניתי לי קומפלקס!

קחו קומפלקס B ותשילו כמה קילוגרמים

רוצים לרדת במשקל או לשמור על מישקל תקין זו ההזדמנות שלכם קחו את הקומפלקס b
מחסור בקומפלקס ויטמיני B עלול, בין יתר הנזקים, להאט את קצב הירידה במשקל שלכם. לכן אם הבריאות חשובה לכם, זה ברור, אבל אם גם לצד הבריאות אתם רוצים להשיל כמה קילוגרמים – קחו ויטמין B.
תוסף התזונה B-COMPLETE הוא תרכובת של כל ויטמיני ה B בחומרי גלם האיכותיים והטבעיים ביותר, ללא חומרים משמרים, סוכר, או רכיבים סינטטיים.
זה חשוב לשים לב לפרט הקטן הזה, כי יש לו השפעה גדולה על האופן שבו הוויטמינים נספגים בגוף, אם בכלל והרי אתם נוטלים ויטמינים כדי לספוג אותם, לא סתם בשביל השעשוע.
אני כבר אחרי שבוע שניסיתי לשתות את הויטמין הזה ביחד עם חצי כוס מים. הרגשתי רעננה יותר מרוכזת יותר. המחשבה לא מפוזרת. וזוכרת יותר. אני לא לקחתי כדי לרדת במישקל. אלה בגלל בעיות גיל המעבר וגלי החום. שאני סובלת מהם.  את האמת. זה עזר לי במידה מסוימת.  טוב רק שבוע אני לוקחת  וכבר רואה תוצאות ,פחות תגובות של גלי החום. וזה דבר מבורך.אני ממליצה לתלמידים וסטודנטים לנסות לקחת לפני מבחנים. זה מאוד יקל על קשיי קשב וריכוז. תנסו  ותראו נפלאות.
 #תוספיתזונה #אקוסאפ

הנה רשימת הוויטמינים בקומפלקס ויטמין B, כל אחד והתפקיד שלו:

ויטמין B1 – מסייע בחילוף החומרים של חלבונים ופחמימות ובפעילות של מערכות העיכול והעצבים. חשיבותו של ויטמין זה עלתה במיוחד בעקבות פרשת רמדיה, כאשר עקב חסרונו בתרכובת מזון לתינוקות נפטרו ונפגעו מספר תינוקות.
ויטמין B2 – מסייע בגדילה ומונע מחסור בדם, חשוב לעיכול סדיר, לבריאות העור והשיער, ולפעילות תקינה של העיניים.
ויטמין B3 – מסייע בחילוף חומרים של סוכרים וחלבונים. חיוני לעצבים, לנשימה, לעיכול תקין וליצירת אנרגיה; מחזק את הזיכרון ומונע כאבי ראש ונדודי שינה.
ויטמין B5 – חיוני לפעולת העצבים, מערכת החיסון, ההורמונים הנשיים והכדוריות האדומות. נמצא בדבש מלכות, כבד, קטניות, אגוזים וחלמון ביצה.
ויטמין B6 – מסייע בחילוף החומרים של החלבון ופעילות העצבים. נמצא בבשר, דגים, ביצים, קטניות, אגוזים, נבטים ושמרים.
ויטמין B7 (ביוטין) – שומר על העור ועל הכדוריות האדומות ומקטין מתח נפשי. נמצא בכבד, חלב, ביצים, בוטנים ואגוזים, קטניות וירקות עליים.
חומצה פולית (ויטמין B9) – מונעת חסר דם, מחזקת את פעילות מערכת העיכול והזיכרון. נמצאת בבשר, דגים, תרד, אגוזים, דגנים וירקות עליים.
ויטמין B12 – גדילה, פעולת העצבים ויצירת כדוריות הדם האדומות.
חשוב לזכור, אם אתם כבר נוטלים ויטמינים, חשוב שתדעו שתמיד עדיף לקחת אותם בצורה נוזלית ולא בכדורים או טבליות. מחקרים מוכיחים כי 98% מתוסף תזונה בצורתו הנוזלית ייספג ישירות בגוף, אחוזי הספיגה בקפסולות או כדורים יהיו בין 5-18% בלבד.
זה קורה כי בתוספי תזונה נוזליים אין צורך לדחוס ולהוסיף לאבקת החומר חומרים שונים כמו חומרי דילול, ריכוך, חומרים מלכדים וחומרי ציפוי. התוספים הנוזליים לא משאירים אבקה בגוף ונספגים מיידית אל מחזור הדם.
אז אם כבר החלטתם ליטול ויטמינים, אל תעמיסו על הגוף, תנו לו נטו את הוויטמינים ותהיו לנו בריאים כנסו לראות אקוסאפ