רשת יס פלאנט משיקה מועדון ילדים חדש - "דרכון הקולנוע שלי"

שווה להיות ילד ברשת יס פלאנט
רשת יס פלאנט משיקה מועדון ילדים חדש -  "דרכון הקולנוע שלי"
אתמול חגגה אחותי עם הבת שלה בהשקת מתחם מועדון הילדים של יס פלאנט כל ילד יקבל דרכון כמו של הגדולים.וכל פעם שיגיע לסרט יקבל מדבקה שקשורה לסרט וככה יוכלו לצבור הטבות שונות ואפילו כרטיס מתנה לסרט,

רשת בתי הקולנוע יס פלאנט משיקה מועדון ילדים ומתחם אוכל חדש מיועד גם לילדים. 
תפריט הקיץ החדש והמרענן של מתחם ה- VIP  ביס פלאנט ראשון לציון מציע חוויה קולינרית חדשה שתהווה ספתח מעולה לכל סרט...

התפריט מציע מנות חמות עשירות ביניהן פאד תאי, קוביות תפוחי אדמה צלויות רוטב שמנת צ'ילי, סלטים מיוחדים, פיצות ופוקאצ'ות הנאפים במקום, תפריט קינוחים מגוון וגולת הכותרת של הקיץ - עמדת הקונספט המתחלפת שלנו שייקחו אתכם לסיבוב סביב העולם! כל זאת כמובן, לצד מזנון קולנוע חופשי עם פופקורן, שתייה, נאצ'וס ועוד.
עמדת קונספט "מנות מסביב לעולם" תציע מנות מתחלפות עם זיקה לאחת הערים  מרחבי העולם (יתחלף כל 3 שבועות) בין מנות הקונספט שיהיו במהלך הקיץ:
•           ניו יורק- המבורגר פורטובלו בלחמניות המבורגר ביס, עם חסה, עגבנייה, חמוצים ורטבים
•           ירושלים- מעורב ירושלמי (עם טוויסט) עם תפו"א, ארטישוק, פטריות, בצל סגול עם נגיעות סומק, זיתי קלמטה בתיבול מיוחד של מעורב ירושלמי לצד פיתות אפויות וטחינה
•           מרקש – טאג'ין של דלעת ערמונים, פירות יבשים, שקדים ופיסטוקים לצד קוסקוס בניחוח קינמון
•           מומביי – תבשיל קארי צהוב המשלב אפונה ירוקה, תפו"א, לובייה, בצל סגול, גרגירי חומוס, גזר, חלב קוקוס, כוסברה וצ'ילי אדום, מוגש לצד אורז לבן




כל כך נהנתה אתמול מהארוח מהאוכל הגלידות . הדרכון שקבלה היא שאלה אותי
אם אפשר לנסוע עם זה לחו"ל. התלהבה נורא מהכסא של הויאי פי. שנשכב ועולה .וכן גם מהקטעים של הסרטים. אבל לא הפסיקה לחפש את אנה ואלזה.









ההצטרפות למועדון מיועדת לילדים עד גיל 12 והינה ללא תשלום. קבלת ההטבות במסגרת המועדון מותנית ברכישת כרטיסים לסרטי הילדים המשתתפים במבצע מבצע מועדון הילדים יתקיים עד סוף הקיץ - 31.8.16 ברשתות בתי הקולנוע יס פלאנט ורב חן ברחבי הארץ.

פרטים נוספים באתר יס פלאנט ורב חן
רשימת הסרטים המשתתפים במבצע מועדון הילדים:
"קונג פו פנדה", "זוטרופוליס", "ספר הג'ונגל", "ברבי: יחידת הריגול", "רובינזון קרוזו", "אנגרי בירדס", "אליס מבעד למראה", "מוצאים את דורי", "החיים הסודיים של חיות המחמד", "עידן הקרח: מסלול התנגשות", "נורם בעיר הגדולה", "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים", "חברי הדרקון אליוט", "קובו – סמוראי סטייל".


ליעד קרימברג, מנהלת השיווק של יס פלאנט, מציינת כי לאור העובדה כי השנה היא שנה חסרת תקדים מבחינת כמות סרטי הילדים היוצאים בה, החלטנו ברשת יס פלאנט ורב חן להציע תכנית משפחתית שמעניקה מתנות מדליקות לילדים והטבות משמעותיות להורים. שווה להיות ילד ברשת יס פלאנט והפעם יותר מתמיד – בנוסף לחוויית הקולנוע הטובה בעולם, הילדים שיבואו לצפות בסרטי הילדים ברשת יזכו לחוויה שתמשיך איתם גם בבית.




תיאטראות ישראל הנה ממפעילות הקולנוע הוותיקות בעולם החל משנת ב- 1929. החברה הינה חלק מקבוצת סינוורלד Cineworld Plc, הרשת השניה בגודלה באירופה, עם 2,014 מסכים, 219 בתי קולנוע ב- 9 מדינות. הזרוע הישראלית של החברה הנה המובילה בענף הקולנוע בישראל ומפעילה 9 בתי קולנוע ברחבי הארץ, תחת המותגים Yes Planet  ו"רב חן". בקיץ האחרון , חנכה החברה את יס פלאנט ירושלים במרכז שרובר לתרבות, המצטרף למתחם הבילוי יס פלאנט ראשל"צ, ל-יס פלאנט חיפה ורמת גן ולרשת רב חן הוותיקה. בקרוב תפתח הרשת גם את יס פלאנט באר שבע במתחם ישפרו פלאנט.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה