האיזון המושלם בין ייצור תעשייתי לכישרון אמנותי.


כפכפי IPANEMA בשיתוף פעולה עם מעצב העל פיליפ סטארק –
קולקציית סנדלים כפכפים לקיץ 2016:
הידור נצחי ונגיש

מותג הכפכפים הברזילאי, IPANEMA משיק לקיץ 2016 קולקציית סנדלים וכפכפים ייחודית, פרי שיתוף פעולה עם המעצב בעל השם העולמי פיליפ סטארק - Ipanema with STARCK.














.


הקולקציה Ipanema with STARCK מציגה ארבעה דגמים שונים, המוצעים ב-12 צבעים – סך הכול 48 שילובים. ההשראה לסנדלים ולכפכפים היא מצבי רוח ואורחות חיים שונים ומגוונים, המכירים בכל הממדים של האישה המודרנית, שוחרת האמנות, הזוהרת, הטבעית, השיקית והמתוחכמת...  

"
הקולקציה מציעה את חופש הבחירה, כל אישה יכולה ליצור את הבחירה שלה מתוך מגוון עיצובי הרצועות והצבעים המייצגים נאמנה את הצהרת החיים הייחודית לה. פלטת הצבעים של הקולקציה היא שילוב של גוונים טבעיים עם גוונים של פירות הדר הכוללים לבן, שחור, גוון מעושן, צהוב חומצי, כתום, ורוד, צהוב שקוף, וכתום שקוף. הדגמים הפשוטים והנקיים מתאפיינים בהידור אורגני, בטוהר, בקלילות תוך מתן כבוד לגוף האדם.
הקולקציה המתמקדת בקיימות מיוצרת עם 30% חומרים ממוחזרים והיא 100% ניתנת למיחזור.
על מנת לקבל את העיצובים של פיליפ סטארק, חברת איפנמה שינתה את תהליך הייצור שלה לתהליך ידני ומקצועי יותר. תהליך הייצור עושה שימוש בטכניקה של הזרקת פלסטיק על מנת להבטיח נוחות ואיכות. חיבור הרצועות לסוליה מתבצע ידנית ומאפשר התאמה מושלמת לכל הנשים.
קולקציית Ipanema with STARCK היא האיזון המושלם בין ייצור תעשייתי לכישרון אמנותי.





***
IPANEMA  הוא מותג של סנדלים וכפכפים אופנתיים ושיקיים המיוצרים בברזיל, אשר נקרא על שמו של אחד מחופי הים האקזוטיים והמפורסמים ביותר בעולם. מוצרי ההנעלה של איפנמה הם השילוב המושלם בין אורח חיים רגוע על חוף הים לבין התחכום של העיר הזוהרת. המותג איפנמה נמכר בקרוב ל-100 מדינות ברחבי העולם, עם עיצובים המשקפים את השורשים הברזילאיים השלווים והרגועים של המותג, לצד השימוש בחומרים חדשניים ושמירה על קשר עם מגמות אופנתיות עכשוויות. המותג איפנמה מייצר מוצר ייחודי עם מאפיינים הכוללים עיצובים מגוונים של הסוליות עבור נוחות גבוהה יותר, הדפסים של "360 מעלות" אשר עוטפים את הסוליה, ועיצובים מתוחכמים של הרצועות. הסנדלים והכפכפים של איפנמה הפכו מבוקשים בשל הדגמים הנוחים והיצירתיים שלהם העשויים מ-Flexpand, הפלסטיק הסופר-רך והעמיד של המותג הניתן למיחזור ב-100%. עם מבט על הסביבה ועל העתיד, הקולקציה של איפנמה משתמשת לכל הפחות ב-30% חומרים ממוחזרים, בעוד 99% מפסולת המפעל ממוחזרת או שנעשה בה שימוש חוזר.
תמיד מחדשת. תמיד איפנמה.   
פיליפ סטארק הוא יוצר, מעצב וארכיטקט צרפתי בעל שם עולמי. ההבנה העמוקה שלו בכל הקשור למוטציות עכשוויות, הנחישות שלו לשנות את העולם, המחויבות שלו למנוע השלכות סביבתיות, האהבה שלו לרעיונות, הרצון שלו להגן על האינטליגנציה של התועלת – והתועלת באינטליגנציה

מחיר- 199 ₪- 239 ₪
Rider משיקה את קולקציית קיץ 2016


הכוח המניע מאחורי מותג הכפכפים הברזילאי, ריידר, הוא תרבות אשר חוגגת ומפארת אורח חיים פעיל ורוח של חופש והבעה עצמית. ריידר תומכים בחופש לחיות בעוצמה ובאינטנסיביות, לשבור פרדיגמות, ולפלס דרכים חדשות. הכפכפים והסנדלים של ריידר נולדים מהתשוקה לחיים של הברזילאים, וזו באה לידי ביטוי בכל הפעילות של המותג.

הלקוחות של ריידר מכורים לחיים. הם מכורים לפעולות שהופכות את החיים לכדאיים, שהופכות כל שנייה לחשובה ומשמעותית. ברוח הזו, ריידר שאבו השראה מאורח החיים בריו דה ז'נרו ופיתחו את הקולקציה שלהם לשנת 2016.

סנדלי וכפכפי ריידר משלבים סגנון ונוחות בעיצוב עכשווי עם שילוב של חומרים מוגנים ע"י פטנט, המאפשרים סנדלים יפים ונוחים. ריידר מציעים מגוון רחב של דגמים שונים על מנת לענות על הטעמים השונים של הצרכנים.
סדרה אורבנית, סדרה של סנדלי קז'ואל, וסדרה ספורטיבית יותר. הסנדלים והכפכפים מתאימים לאלה שרוצים לשנות את חייהם המונוטוניים לחיים שכדאי לחיות אותם.
כי אחרי הכול, ריידר מאמינים שהחיים קצרים מידי מכדי לשרוך שרוכים...   

מידות: ילדים- 19- 39, גברים- 41-47
מחירים: החל מ-79 שקלים ועד- 179 שקלים


 יופי ורבגוניות- קולקציית קיץ 2016
Grendha , מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים מבית Grendene Brazil, שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם, כדי ליצור קולקציות שעונות על רצונותיהן השונים.
כמותג הידוע בסנדלים היפהפיים שלו, Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים. 
קולקציית קיץ 2016 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי.
הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.           
מידות הנעליים לנשים : 36-42
מידות הנעליים לילדות: 24-35
מחירים: החל מ- 99 שקלים


 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה