לורנס איש ערב!

אין כמו יפו בלילות אין יפות כמוה ואנחנו נוסיף, שאין מיוחדות ממנה.
 במחם יפו העתיקה גיליתי מקום קסום כאילו נלקח מאגדות  עלי בבא.כשנכנסתי אל גלריית לורנס ראיתי את הקשתות והקירות מקושטים בדברים אתניים סגנון טורקי כזה. קומקומים עתיקים נברשות מיוחדות קסם של מקום.ולכן המקום מומלץ   לארועים  ממש קסומים,אירוע בגלריית לורנס, מעצם היותו, הופך לצבעוני, חם ומלא שיק. בימים אלו עוברת גלריית לורנס מתיחת פנים ומתרעננת בעיצוב חדש של החלל, הממוקם במבנה עותומאני, עם קשתות מעוטרות ותקרה גבוהה.
 







הנוף המנצח הנשקף מכל עבר בגג הגלריה ובשילוב הקווים הנקיים והטבעיים של החלל, יוצרים תחושה מיידית של אותנטיות והשראה. 
 
על הבישול מופקד צוות קייטרינג מעשייה, עם האוכל הנפלא, האיכותי והמדויק.אוכל כשר
 
החלל מתאים למגוון אירועים פרטיים ועסקיים,עד 400 אורחים בישיבה ועד 700 אורחים בקוקטייל. תוך שמירה על אינטימיות יחד עם תחושת מרחב נעימה..

הלורנס אשר נבנה על חורבותין של חאן יפואי עתיק והוסב למתחם אירועים מאפשר לכם לקיים בתוכו אירועים בכל סדר גודל. הוא מתאים לאירועים קטנים במרכז מכיוון שבקלות ניתן לשנות את העיצוב וסידור השולחנות הפנימי על מנת להתאימו גם לאירועים קטנים. החלל העיצובי המיוחד של המקום מאפשר לתת לאורחים חוויה אינטימית ונעימה ויחד עם זאת למלא את המקום. 
 
העיצוב המיוחד של הלורנס נותן תוספת חוויה המלווה את כל מי שנמצא בלורנס לכל אורך האירוע. זה מתחיל במבנה המיוחד המשלב בנייה עתיקה עם מודרנית וממשיך עם כל הגישה העיצובית המעניינת של המקום ואף מגרה את הדמיון. הלורנס הוא קצת יותר מחלל אירועים, יש בו גם גג יפואי פורח המאפשר לאורחים לספוג קצת אווירת צ׳ילאאוט ים תיכונית במהלך האירוע. ניתן לשלב את הגג בכל סוגי האירועים והוא נותן אווירה מרעננת לכל אירוע. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה