הסוד הגדול!

שבוע טוב יקיריי, פסח בפתח והקניות מרובות ,ואני שונאת ללכת לקניות בעיקר לסופר לא חלילה שופינג בקניון את זה דווקא אני כן אוהבת. אבל קניות סופר. זה ממש יכול לשגע אותי, תכלס תחשבו על זה.
אחרי יום עבודה צריכים ללכת לקניות. להדליק את הרכב לחפש חנייה, ואם כבר מצאתם תחפשו עגלה, ונזכרתם שאין לכם חמישה שקלים לעגלה  וצריך לפרוט  בקופה הראשית.ואתם מתחילים למלאת את העגלה, הגעתם בתור הארוך לקופה , מתל\חילים להוריד את המוצרים מהמדף לעגלה ועכשיו למסוע לקופאית ושוב בחזרה לעגלה ואחר כך מהעגלה למכונית המסכנה שעמוסה בקניות ואין לזוז שמא ישברו הבצים בדרך,

הגעתם בשעה טובה לבית ושוב להעמיס את הקניות מהרכב לבית אם יש לכן מעלית זכיתם אבל אם אתם גרים בקומה רביעית ללא מעלית זה ממש ספורט לעלות לרדת לקרא לילדים ולחבריהם בואו בהמנויכם לעזור לסחוב את הקניות זה מה שעשיתי שלושים שנה . עד שגיליתי את הסוד הגדול.

 ועכשיו אגלה לכם שכבר יש אפילקצייה של שופרסל. בלחיצת כפתור בטלפון תוכלו להזמין הכל מהכל.ישר לבית. איזה כייף שאפשר לשבת בסלון  לנוח לשתות כוס קפה והקניות דופקות לכם בדלת. יש המצאה גאונית מבית שופרסל.והאפילקצייה זכתה במוצר השנה 2015.עכשיו יש זמן גם לנוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה