לרוץ איתו!

מותג הספורט UNDER ARMOUR  משיק לראשונה בישראל את קולקציית נעלי הכדורסל והביגוד של סטפן קארי  שחקן הכדורסל המצטיין של ה NBA  ואחד הקלעים הטובים בעולם
נעלי הכדורסל הגיעו ב- 3 צבעים במידות 41- 48 ומחירם 799 ₪
 כחובבת ספורט שמחתי להכיר מקרוב את החברה החדשה המתמחה בביגוד ונעלי ספורט  רכשתי המון ביגוד ספורט לבן שלי המתגייס הוא  אוהב להתאמן ולרוץ לעשות ספורט כל הביגוד שרכשתי עבורו  כשחזר משיעור ספורט במהלך השיעור. היה נספג בזיעה ולא היה נעים לו החולצה הייתה מתרטבת ואפילו יצאו לו פצעונים בגב. עכשיו כשגילתי את הבד הנעים ושסופג וסופג ושומר על טמפרטורת הגוף שמחתי להביא לו חולצה שממש יהנה וימשיך לעשות ספורט בכייף.מותג הספורט UNDER ARMOUR  משיק לראשונה בישראל את נעלי הכדורסל שיוצרו בשיתוף עם השחקן סטפן קארי MVP של ליגת ה NBA. הנעל עוצבה בהשראת סיפור חייו של קארי, מהיותו שחקן אנונימי ועד הפיכתו לאחד השחקנים המוערכים ביותר בליגת ה  NBA  ומשקפת את נקודות השפל וההצלחה הגדולות ביותר בקריירה שלו. קווי העיצוב המדוייקים והחדים של הנעל בהשראת אופן משחקו קר הרוח והמהנפט של קארי.
הנעל מיוצרת בשתי טכנולוגיות חדישות המעניקות לקארי את היתרונות הדרושות לו במהלך המשחק. הראשונה, מערכת ריפוד חדשה הסופגת וממירה אנרגיה בכדי להעניק צעד ראשוני עוצמתי יותר. טכנולוגייה נוספת המאפשרת לפזר בהתאמה מדוייקת את התמיכה בכף הרגל בעזרת סולייה עשויה בקצף EVA  החיונית להתאמה אנטומית  לרגל.
לנעל : The Curry  2 עקב המעוצב בצורה המעניקה תמיכה מלאה השומרת על כף הרגל נעולה במקום וכן סוליה חיצונית המספקת שליטה מלאה ומרופדת ברשת המגבירה את תחושת האיוורור.
מחירה: 799 ₪ ניתן להשיג במידות במידות 41- 51  ב- 3 צבעים: אפור לבן ושחור. להשיג ברשת חנויות GET PRO  ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ.
כמו כן הגיעה קולקציה של השחקן הכוללת חולצות, גופיות, מכנסיים למבוגרים ילדים .


חברת גרונדמן ושות', היבואנית הבלעדית של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בישראל, משווקת את מוצריה ברשת חנויות GET PRO   ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ.
 תחום נעלי הריצה של מותג הספורט UNDER ARMOUR נחלק ל -  3 קטגוריות ראשיות:


  1. RUN LONG נעליים המתאימות לרצים בריצות למרחקים ארוכים ו/או רוצים לשפר את הישיגהם בתחום הריצות למרחקים ארוכים
  2. RUN FAST- נעליים המתאימות לרצים במהירות ורוצים לשפר את תוצאות הריצה באימון / במרוצים.
  3. RUN STRONG – נעליים המתאימות לרצים המבקשים לשלב את הריצה עם בניית שרירים.

קולקציית הנעליים החדשה לקיץ 2016 מציעה בהתאם לקטגוריות אלו, 3 דגמים משופרים המצוידים בטכנולוגיה החדשנית של המותג בתחום נעלי הריצה לנשים וגברים:

G2 EMINI – נעל שניה בסדרה המצליחה ביותר בתחום נעלי הריצה למרחקים ארוכים לרצי כביש. הנעל מיוצרת במפעל לייצור חזיות. ההשראה לייצור במפעל חזיות הייתה דוקא ממוצרים המיוצרים לאסטרונאוטים מבחינת הקלות וגמישות הבד, שהם אבני היסוד בחשיבה הטכנולוגית של הנעל.
בקולקציית קיץ 2016 הנעליים בדגמים של GEMINI 2 מעוצבות בעיצוב חדשני ומודרני, במגוון רחב של צבעים.

APOLLO 2 – נעל שניה בסדרה המשלבת את טכנולוגיית ארמור ונט (ARMOUR VENT), המצויה בגפת הנעל ומאפשרת כניסת אויר מרבית במהלך הריצה. זאת באמצעות בד עמיד, נמתח ומנדף זיעה במהירות ובכך מאפשר ריצה במהירות מקסימלית.

FORTIS VENT – נעל המיועדת לריצה חזקה המתמקדת בבניית השריר תוך כדי ריצה. הנעל בעלת תמיכה מיוחדת לעקב הרגל ולכן מאפשרת ריכוז מתמיד בריצה ללא הסחות דעת.






 ביגוד המיוצרים בטכנולוגיה חדשה וייחודית במיוחד:
טכנולוגיית -  UA COOLSWITCH
מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR משיק בעולם ובישראל לקיץ 2016, קולקציית ביגוד המיוצרת בטכנולוגיה חדשה וייחודית,  הנקראת: UA COOLSWITCH.

UA COOLSWITCH  היא טכנולוגיית קירור גוף חדישה המושקת לראשונה בישראל, ועוזרת למתאמן לקרר את גופו, בזמן פעילות גופנית, בצורה המירבית.


פריטי הביגוד של UA המיוצרים בטכנולוגיה זו מרחיקים אנרגיה חמה מהגוף ומעניקים תחושה של קירור ראשונית. יתרון נוסף לבגדים בטכנלוגיה זו, הוא שכאשר המתעמל מתחיל להזיע, הטכנולוגיה הנמצאת בבגד עוזרת לגוף להפעיל את מנגנון הקירור העצמי. אלה הופכים את הביגוד של UA בטכנולוגיית ה COOLSWITCH לבעלי ערך למתאמן.  עכשיו כייף לעשות ספורט .









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה