והרי התוצאות!

קבלתי להתנסות במשמיד כינים רזאלטס. הבאתי לביתי שתתנסה על נכדתי הקטנה. שבזמן האחרון חוזרת עם חברתה החדשה הצמודה אליה חברתה נחמה. שהיא ממש דבק אליה לא רוצה לעזוב אותה , לא רוצה ללכת לחברה אחרת היא נראית לי ממש מאוהבת בה. קשה לה להפרד ממנה , אולי אפילו נעשתה אובססיבית לגביה,

אז זהו ניסינו את התכשיר   אך רגע נספר לכם עליו: נכון שזמן שווה כסף , אז פה כל הענין לחסל במהירות תוך חמש דקות בדקנו על השעון. ובאמת תוך חמש דקות לאחר סרוק השיער המתולתל שזה לקח לנו זמן יותר מאשר להסיר את הכינים הסוררות.חפפתנו את השיער  מרחנו בנדיבות  את החומר, המתנו חמש דקות, סרקנו את השיער במסרק כינים ואחר כך שטפנו את השיער וזהו.


ריזאלטס, הטיפול היחיד שמשמיד את הכינים ב- 5 דקות בלבד. התכשיר מבוסס על פורמולה ייחודית שפותרת את בעיית הכינים במהירות ובנוחות ללא חומרי הדברה כימיים.
ללא חומרי הדברה כימיים
יעילות קלינית מוכחת
מנגנון פיזיקלי ייחודי הגורם לכינים להתייבש ובכך משמיד אותן
5 דקות טיפול בלבד
ללא צבע וריח
מכיל מסרק כינים איכותי להסרת כינים וביצים 
חפפתי את ראשה וסרקתי במסרק שבא בתוך האריזה ככה מתנה ביחד עם המכשיר. ניסינו והכינה וכמה מחברותיה שבאו יחד איתה בלי לתאם ביקורים. , אז זהו התפטרנו מהם. ונקווה שלא יבואו לבקר שוב לפחות כמה חודשים נשמח לביקורים של חברות אמיתיות.ולא חברות קרציות כמו נחמה. 
מחיר90 שקלים ל-100 מ"ל; 120 שקלים ל-200 מ"ל; 130 שקלים למארז משפחתי של 300 מ"ל     #resultz

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה