קריוס ובקטוס הטובים שלי!

שלום קוראים יקרים שלי.  
נכדתי אוהבת ממתקים. במיוחד בפורים, כשכל הבית עמוס ומלא במשלוחי מנות מגרים. לאחרונה הסברתי לה כמה הממתקים מזיקים לבריאותנו. החלטתי להמחיש לה את החיסרון בממתקים דרך הסיפור על שני החיידקים המוכרים לכולנו – קריוס ובקטוס. סיפרתי לה כמה החיידקים הרעים הללו מזיקים לבריאותנו והורסים לנו את השיניים. לא חלפו כמה שעות והיא נכנסה לחדרי. מיד הבחינה בבקבוק הביו שלי ושאלה: "סבתא, מה זה הבקבוק הזה? את חולה?" מיד חייכתי והסברתי לה שבבקבוק הזה יש חיידקים טובים, וכדי לשמור על בריאותי אני לוקחת אותם. והיא המשיכה: "סבתא, איך את יודעת שיש בזה חיידקים טובים ולא רעים כמו קריוס ובקטוס?", כמובן שלא אתחמק מתשובה ועניתי לה שבבקבוק הזה הוציאו את החיידקים הרעים והשאירו רק את הטובים. הסברתי לה שיש כמה מהחיידקים הטובים האלו גם ביוגורט ושכדאי לה לאכול לפחות פעם ביום.
 
על המוצר:
ביו-25 מכיל 11 זנים של חיידקי פרוביוטיקה פטנטים אשר כל חיידק בפני עצמו וכולם יחד מהווים כלי טיפולי יעיל לבעיות שונות ואף נבדקו והוכחו כיציבים ואפקטיביים ביותר להקלה על מגוון בעיות עיכול. ביו 25 לסיוע בשלל מצבים בריאותיים, באופן קבוע או זמני, וכל זה רק בכמוסה אחת ביום המקנה הגנה רחבת היקף! לכל אלה שמרגישים נפיחות בבטן זה ממש מתאים להם.

חברת תוספי התזונה סופהרב, מציגה סדרת מוצרי פרוביוטיקה ובה 12 סוגי מוצרים.
המוצר המוביל את הסדרה הינו 
Bio-25 - פורמולה ייעודית לשמירה על בריאות מערכת העיכול, היחידה שמכילה 11 זני חיידקים פרוביוטיים פטנטים איכותיים במינון מוגבר של 25 מיליארד בכמוסה אחת, להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים.



המוצר טבעי. ממליצה בחום. במקום לזלול יוגורטים ללא הכר. החלטתי ללכת על הכמוסה  ככה פחות קלוריות והבטן שלי מקבלת באהבה את הכמוסה ץ ומתנהגת בהתאם. מפחיתה את כל הנפיחויות וכאבי בטן שגורמים לפעמים מוצרי החלב בגלל הלקטוז. שמחתי להכניס למדף הויטמינים תוסף שהוא בהחלט התוספת שתופסת.

 #ביו25

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה