אירוע גאלה חשוב ומפואר של עמותת "הקו המאחד"

רון שובל, ישי לפידות, איתן מסורי, ננסי ברנדס, ועוד ועוד
ייקחו  חלק באירוע גאלה חשוב ומפואר
של עמותת "הקו המאחד"
המסייעת למשפחות נפגעות טרור וילדים עם תסמונות נדירות
ערב ההתרמה יתקיים ב 6/3/16 בתיאטרון היהלום ברמת גן




עמותת "הקו המאחד" תערוך ערב גאלה מפואר שיתקיים ב06 למרץ 2016 יום ראשון בשעה 19:30 בתאטרון יהלום ברמת גן.
 בערב הגאלה התנדבו להופיע רון שובל, ישי לפידות, איתן מסורי ננסי ברנדס, הכנר רוניוס, הבדרן יוסי וידר, ילדי בית הספר למוסיקה ..
מטרת הערב: מפגש והכרות בין תורמי העמותה למתנדבי העמותה, ערב שכולו חוויה והתרגשות.
בין האורחים: נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו הרב הראשי של אביב יפו, מנהל רשם מלונות פתאל מר דוד פתאל, איש העסקים רמי לוי ועוד
מחיר כרטיס: החל מ250 ש"ח
עמותת "הקו המאחד" פועלת ומסייעת למשפחות וילדים חולי סרטן וחולים בתסמונות נדירות, מתוך מטרה לתת מענה לצרכים המיוחדים של המשפחות אשר אינן מכוסות ומוכרות ע"י חוק התגמולים לילדים חולי. העמותה שמה לה כמוטו מוביל את המסר "חיוך של ילד שווה הכל" ואנו בעמותה מאמינים כי על מתנדבי הארגון וחוג הנאמנים שלו, לעשות ככל הניתן על מנת לתת לילדים אלו את היכולת והכלים לחייך במשך כל השנה גם בשעות הקשות ביותר. עמותת "הקו המאחד" פועלת בזכות וקרוב ל-1000 מתנדבים מסורים מכל רחבי הארץ, המתנדבים לאורך כל השנה בהתנדבות, הדרכה, ליווי, תמיכה פיזית ונפשית בחולים ומשפחותיהם, גם כאשר מדובר בליווי הנדרש בשעות הקטנות של הלילה וכדו'. לצד הפעילות השוטפת מקיים הארגון מספר אירועים גדולים לאורך ימות השנה, כגון: מחנות נופש בארץ ובחול, משאלות לב, ימי הולדת, בר ובת מצווה, טיולים, מסיבות חג ועוד. המתנדבים מלווים את הילדים לכל הפעילויות אותן מקיימת העמותה ושומרים על קשר רצוף לאורך כל השנה עם הילדים בין אם במקומות המגורים, מוסדות הלימוד או למרבה הצער בזמן האשפוז.עמותת "הקו המאחד" פועלת בארץ ובעולם ואינה מזוהה ומשויכת פוליטית או מגזרית. העמותה מקבלת תמיכה והערכה רבה מאישי ציבור רבים, רבנים, שרים וחברי כנסת, ומנדיבים בארץ ובעולם המלווים את העמותה לאורך השנים.
http://www.hakav.org.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה