אהבה מבישול ראשון!

 שלום חברים וחברות היום אני רוצה להכיר לכם שני מוצרים ממש טובים ממש הזמנה למתנה לפסח. כן אל תתביישו לבקש  אני רוצה מתנה כזו לפסח תבקשו תקבלו . אתמול הייתי בהשקה של שני מוצריןם שכל אחד ישמח להכניס למיטבח המוצר הראשון עם הפטנט המדהים של פוד אפיל  :המולטי רוסטר! תבנית מולטי רוסטר עם תעלת מלח ומכסה ארומטי לצלייה מהפכת בריאות במטבח – הסוד הטבעי לצלייה מושלמת ללא תוספת מלח! השיטה המהפכנית והטבעית לצלייה במלח מהיום אצלך במטבח! התבנית היחידה בעולם )פטנט ייחודי( בעלת תעלת המלח יחד עם התכונות המופלאות של משטח אבן השיש השחורה מאפשרת הכנת מנות עסיסיות של עוף , דגים וירקות בקלות ,במהירות ובתוצאה טעימה ומפתיעה וללא מגע מלח. ממש כמו בטאבון! עסיסי ובטעם נפלא. המוצר כולל מכסה ארומטי להכנסת נוזלים ותיבול דרך המיקרו חור במהלך הבישול המאפשר ספיגה הדרגתית של הניחוח והטעמים לתוך תבשיל עד לקבלת תוצאה מושלמת ! יתרונות הצלייה במולטי רוסטר: המלח תורם לפיזור חום אחיד מגביר חום ומאפשר צלייה אידיאלית. סוגר את הבשר ומונע התייבשות. ללא שמן. שומר על טעמו הטבעי של המזון.





ועוד מוצר קטן אבל ממזר פגשתי אותו וראיתי אותו  ממזר אחד קטן שעושה עבודה של 10 כמוהו,
  קבלו את   המולטיקייק פלוס+ החדש! מולטיקייק + עד 10 ב-1 להכנת אלפי מתכונים ללא שמן ב-5 דקות ! היחידי בעולם עם טיימר כיבוי, כפתור הפעלה ועד 10 פלטות מתחלפות. המוצר הנחשק ביותר בישראל לשנת 2015 ועכשיו, מולטיקייק פלוס+ עם שידרוגים ותוספות שיהפכו אותו למוצר של 2016! אחרי שבשנת 2015 השקנו את המולטיקייק מבית I CAKE ושגענו את המדינה, קבוצות בפייסבוק, אלפי מתכונים, סדנאות וסרטונים... אנחנו שמחים להביא לכל בית בישראל את הבשורה החדשה פרי פיתוח ישראלי בהתאם לחיך הישראלי. המכשיר היחידי בעולם )פטנט ייחודי( עם טיימר כיבוי, כפתור הפעלה ועד 10-תבניות מתחלפות להכנת אלפי מתכונים התבניות: מאפינס קייק פופס וופל בלגי דונאטס בראוניס טארטלטים וקישים משולשים פלנצ'ה גריל פסים פיצה פיתות.


מבטיחה לכם מוצרים שתהנו מהם לאורך זמן. ולא עוד מוצר שסתם ישב במטבח כאבן שאין לה הופכין,
 כמו הרבה מוצרים שאנחנו אוהבים לקנות ומתבררים כמוצרים מיותרים. אז פה הבשורה  תזרקו את כל סוגי הטוסטרים   שיש לכם תקנו את המוצר הזה שיש בו הכל, 10 פלטות למאכלים שונים  כאילו שיש לכם 10 מכשירים במכשיר אחד לא תופס מקום כי הוא ממש קטן אבל גדול!



 עוד מוצרים טובים מבית #פודאפייל





 ליחצו עליי תמונות מהשקה לראות עוד תמנות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה