אני בוחרת להגיד yes !


חברת yes משיקה מהלך ייעודי לילדי הגן בשיתוף מכון אדלר ובהתאם לתכנית הלימודים בגנים



החל מה- 1.3 yes - משיקה את "yes עם מי לגדול" - מהלך ייעודי לגילאי הגן 3-6
המהלך של yes, בפיקוחו של מכון אדלר, פותח במשך למעלה משנה
בהתאם לתכנית הלימודים של משרד החינוך, זאת במטרה להקביל
לראשונה בישראל את תכני הטלוויזיה לילדי הגיל הרך עם עולמות התוכן בגנים
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עולם תוכן שלם עם למעלה מאלף תכנים חדשים כולל מאות סדרות מדוברות מבתי ההפקה הגדולים בעולם לגילאי הפרה-סקול, לצד 12 הפקות מקור ישראליות

לצורך השקת המהלך, פותח ועוצב ממשק חדש  בהדרכת פסיכולוגים בכדי שיתאים לילדים בגיל הרך. המהלך מאפשר לילד להמשיך באופן ישיר את התכנים הנלמדים בגן, ליהנות מהם גם בבית וכפועל יוצא מסייע להורים להיות מעורבים בתכנית הלימודים ומעניק להם כלים לניהול שיחה עם הילד על שגרת יומו. המהלך הינו בהתאם לתכנית הלימודים של משרד החינוך ובפיקוחו של מכון אדלר.
"yes עם מי לגדול" נולד לאחר מחקרי שוק רבים* בהם עלה בין היתר כי:
93% מההורים מרגישים כי הם אינם מעורבים בפרטי שגרת היום של ילדם בגן, 70% מרגישים שילדם לא משתף אותם מרצון בפרטים אודות היום שעבר עליו וכ- 85% מההורים נוהגים להשלים ולהעשיר בבית את התכנים הנלמדים.


כך יכולים הילדים ליהנות מצפייה בתכניות האהובות ובמקביל לקבל ערך מוסף, לימודי ומעשיר. אם כבר הילדים מחוברים למחשבים ואייפדים וטלפונים ואי אפשר להוציא אותם מזה. אז לפחות על הדרך ירכשו השכלה בתחומים שונים לדוגמא
חלוקת הנושאים בספריות הלימודיות:
  • חשבון ומספרים - היכרות ראשונית עם עולם המספרים, למידת מושגי יסוד וחשבון פשוט.  לימוד וכתיבת המספרים בדרך חווייתית ומשעשעת לגיל הרך.
  • שפה ואותיות - מגוון תכנים להיכרות ראשונית עם אותיות ה א-ב והקניית יסודות קריאה וכתיבה בדרכים חווייתיות ומהנות.
  • ABC לילדים - תכנים מעשירים ללימוד אנגלית בסיסית לילדי הגיל הרך. היכרות ראשונית עם אותיות ה ABC, מילים ראשונות, חשיפה וטעימה ראשונה באנגלית.
  • ביה"ס להורים אדלר - מגוון הרצאות העשרה והמלצות להורים מבית מכון אדלר, המאפשרות להעשיר את המיומנויות ולחזק את האינטואיציה בחינוך הילדים, תוך מתן כלים מעשיים וחווייתיים להורים. בין התכנים: יחסים בין אחים, גמילה בגיל הרך, כניסה למסגרת חדשה.
  • כישורי חיים - מגוון תכניות העוסקות במיומנויות חברתיות לילדים בתוך המשפחה ובין חברים. יחסים בין אחים, חברים, עזרה הדדית, מילה טובה ועוד מגוון כישורים חברתיים.
  • טבע ובעלי חיים - כמה שעות ביממה ישן הפיל? מיהו בעל החיים המהיר בעולם? מגוון סדרות טבע על עולמם המדהים של בעלי-החיים והשפעתם על חיינו.
  • פינות יצירה - חוויה מהנה ויצירתית לכל המשפחה. נכיר אומנים, נלמד על צבעים וניצור יחד עם מגוון תכניות הדרכה, יצירה, ואומנות.
  • מגלים עולם - מה ההבדל בין מוצק לנוזל? מדוע עף הבלון? כיצד התגלתה יבשת אמריקה? חשיפה ראשונית למושגים בעולם המדע, היסטוריה, גאוגרפיה ועוד מגוון תכנים מעוררי סקרנות.
  • מילים ומנגינות - היכרות ראשונית עם עולם המוסיקה. מקבצי שירים לילדים בשלל נושאים: שירי יום הולדת, שירים לקטנטנים, קלאסיקות ועוד מגוון שירים אהובים ומוכרים לילדים מכל הזמנים.
  • שעת סיפור - סיפורי הילדות הקלאסיים והאהובים מתעוררים לחיים בספרייה עשירה של הצגות: דירה להשכיר, הזחל הרעב, החתול במגפיים, הדייג ודג הזהב ועוד...
  • קופצים רוקדים - הפעלה משותפת להורים ולילדים המשלבת ספורט, ריקוד ומשחק לחיזוק הגוף. מגוון תכניות הפעלה לילדים: יוגה לילדים, שירי הפעלה, התעמלות לגיל הרך ועוד ,ליחצו על הפיסבוק של yes ותוכלו להכיר מקרוב



המהלך ילווה בסדרת אפליקציות לימודיות חינמיות לסמארטפונים ולטאבלטים שפותחו במיוחד לגילאי הפרי סקול. בעזרת האפליקציה הראשונה "yes עם מי לגדול – לומדים מספרים" הילדים יוכלו לתרגל בצורה חווייתית את נושאי החשבון השונים באמצעות משחק המתרחש כולו בתוך ספר תלת מימד בסביבת הגן.


כל תכני "yes עם מי לגדול" זמינים לילדים בחינם גם מחוץ לבית בזמן נסיעה במכונית, חופשה עם המשפחה ועוד, בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי - בשירות yesGO.





 #yes עם מי לגדול






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה