טחינה מבורכת!

קיבלתי להתנסות בטחינה משומשום מלא של בארכה. פתחתי את המוצר הוא נפתח בקלות. אריזה נוחה כמו כל אריזות הטחינה. אצלנו מככבת הטחינה כל הזמן במקרר. זהו מאכל אהוב על בני הבית. התוספת שתופסת  כמו שאומרים לכל ארוחה אפשר להוסיף בצד טחינה  ולאכול עכשיו שהמוצר הוא גם משומשום מלא שומשום מלא שנחשב למזון על (כמו זרעי צ'יה למשל) הוא אוצר תזונתי המכיל שלל רכיבים בריאים: שפע של מינרלים, ויטמינים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון החיוניים לבריאות גופנו. בשומשום מלא אפשר למצוא סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ ויטמין B1, חומצות שומן ונוגדי חמצון.

השומשום המלא של 'בארכה' מגיע ממחוז חומרה שבאתיופיה, בית הגידול של זן השומשום המובחר ביותר בעולם. האדמות באיזורי גידול אלו עשירות בריכוזי מינרלים, מגנזיום וברזל, ולכן השומשום המלא המגיע מאדמות אלו בעל איכויות תזונתיות גבוהות במיוחד.

הוא יותר בריא. הוא מריר קצת בטעמו .צבעו יותר כהה.הכנתי עוגיות טחינה הנה המתכון

עוגיות טחינה

שתיים וחצי כוס קמח לבן (ניתן להמיר חצי כמות לקמח מלא)

¾ כוס  טחינה משומשום מלא

100 גרם מזולה  או חמאה

½ כוס סוכר

1 כפית אבקת אפיה

קורט מלח

חופן אגוזי קשיו, לעיטור



אופן הכנה:
  • מחממים תנור ל-170 מעלות.
  • בקערה מערבבים את כל המצרכים מלבד אגוזי הקשיו לקבלת בצק אחיד (אין צורך ללוש).
  • מכינים תבנית גדולה עם נייר אפייה.
  • לוקחים בערך כף מהתערובת, מגלגלים ומשטחים ליצירת עוגיה. ניתן גם להכין עוגיות קטנות יותר בעזרת כפית. נועצים בכל עוגיה אגוז קשיו.
  • אופים 13-20 דקות, עד שהעוגיות הזהיבו והתקשו.
  • מוציאים מהתנור ומניחים לעוגיות להתקרר 20 דקות לפני שאוכלים.
בארכה מחדשת את סדרת מוצרי הטחינה הגולמית עם טחינה משומשום מלא במרקם מעודן, עשירה בפי 6 סידן מטחינה גולמית רגילה, בזכות תהליך חדש ואיכותי המאפשר שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים של גרעיני השומשום: יותר סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ וסיבים תזונתיים.

למי כדאי לאכול טחינה באופן קבוע?

לרוב האנשים, אבל בעיקר לאנשים הזקוקים לצריכה מוגברת יותר של סידן: נשים בהיריון ונשים מניקות, ילדים בגילאי בית הספר, אנשים בגיל השלישי, גיל המעבר וספורטאים.
הטחינה הגולמית החדשה של בארכה מספקת כמות גדולה של סידן  מינרל החיוני לבניית עצמות השלד והשיניים, וחשוב מאוד לפעילות השרירים ומערכת העצבים. 2 כפות ביום של טחינה שומשום מלא בארכה, מהוות כ-26% מהתצרוכת היומית המומלצת לגברים ונשים וכ-20% מתצרוכת הסידן היומית המומלצת לילדים ונוער בגיל ההתבגרות (גילאי 9-18). (ע"פ משרד הבריאות).
מחיר אריזת טחינה: 14-17 ש"ח.
להשיג ברשתות השיווק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה