מה אומרות שפתייך?



איך ליצור מראה שפתיים מושלם לקראת יום האהבה?

Valentine's day חג האהבה הבינלאומי המתקרב ובא, מעלה על סדר היום את מראה השפתיים, מקום מושבן של תחושות ההנאה והעונג, שלהן תפקיד חשוב במערכת יחסים שבין בני הזוג.
שפתיים עדינות, בשרניות, עסיסיות או בצורת לב...הן רק חלק מסוגי השפתיים שקיימות,באופן  כללי ניתן לזהות 5 צורות עיקריות של שפתיים: צורת לב, צורת תפוח, צורת אליפסה, צורה מוארכת וצורת קשת.







אך לא כולם נולדים עם שפתיים בשרניות ומלאות נפח. בנוסף עם הגיל נוטות השפתיים לאבד מהנפח הטבעי שלהן ולעיתים לצנוח בזויות ולהתכווץ, תופעה המשפיעה על נראות הפנים: מבגרת אותם, הופכת אותם לעייפים ומשנה כמעט לגמרי את ההבעה.
כך או כך, רבים תרים אחר הפתרונות שיאפשרו להם לעבות את השפתיים ולמלא אותן באופן סימטרי כך שיתאימו לפניהם ויעניקו להם מראה מושך ואטרקטיבי.

קיימים טיפולים אסתטיים מקצועיים שנועדו לאפשר עיבוי שפתיים, הליך שניתן לבצע באמצעות הזרקות לאזור השפתיים של חומרי מילוי זמניים או קבועים. חשוב לדעת כי שימוש בחומרים קבועים הוא הליך בלתי הפיך  ועל כן מומלצת הזרקה של כמות קטנה מאוד על מנת לבחון את הנראות וההסתגלות אליו,  ולאחר מכן ניתן יהיה להזריק כמות נוספת בהתאם לצורך ולהשלים את ההליך.ד"ר גנדי נמירובסקי,  המתמחה בהליכים של עיבוי שפתיים ברשת פרופורציה, ישמח לתת שרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה