כל בית צריך שטיח כזה!



אתמול הייתי בסיור קרוב לביתי . באזור התעשייה בלוד נמצא מקום מקסים שיש בו המון נוסטלגייה ממש מוזיאון קטן לאומנות השטיח. נמאס לכם שמי שמדיח כלים אז יחד איתו כל המים מגיעים לרצפה ואז רצים אחריכם בסמרטוט לנקות אחריכם. יוצאים מהמקלחת והשטיח שלכם כבר רטוב ממקלחות שהיו לפניכם נכנסתם לבית והשטיח לא מנקה את נעלייכם וכל הבית מתמלא בבוץ אז זהו מעכשיו יש פתרון שלא חלמתם עליו.

חברת "אחים עיני" משיקה סדרת שטיחים מעניינת וייחודית:


  • שטיחי סף (שטיחי כניסה לבית בעיצובים מיוחדים) העשויים מ- 95% מחומרים ממוחזרים
  • שטיחים רכים ונעימים במיוחד לאמבטיה
  • שטיחים לעבודה במטבח, המונעים החלקה וניתנים לכיבוס במכונת כביסה


חג הפסח מתרגש עלינו לטובה ויחד איתו הניקיונות, הפריחה, ואווירת ההתחדשות של עונת האביב. מתחשק לכם להתחדש בשטיחון מפנק במטבח או באמבטיה? חברת "אחים עיני", החברה המובילה בישראל לתיקון, שחזור וניקוי שטיחים, וילונות וריפודים, משיקה שלוש סדרות חדשות וייחודיות של שטיחים:


סדרת שטיחי סף (שטיחי כניסה לבית), הכוללת שני סוגי שטיחים:


  1. שטיחים העשויים מ- 95% חומרים ממוחזרים ומתאימים הן לשימוש פנימי וחיצוני. את השטיחים ניתן להשיג במגוון רחב של עיצובים, בגודל 46X76 ס"מ.
המחיר: 120 שקלים
  1. שטיחי "קוקוס" המתאימים לכניסה לבית בעיצוב טרנדי ועכשווי. בגודל40X70 ס"מ המחיר: 69 שקלים

סדרת שטיחים המתאימים לעבודה במטבח:


שטיחים ("ראנרים") מעוצבים ומקוריים המתאימים לעבודה במטבח הבית.  השטיחים מיוצרים מחומר שמונע החלקה ואף מגן על הרצפה. היתרון הגדול: ניתן לכבס את השטיחים הללו במכונת כביסה (30 מעלות).
מחיר: 189 שקלים  לשטיח בגודל  50X150 ס"מ


שטיח בצורת מערוך אהבתי
סדרת שטיחי אמבטיה:


שטיחים רכים ונעימים במיוחד למגע, מונעי החלקה ומתאימים לכביסה במכונה. זמינים בצבעים לבן, שחור ובז' בגודל 50X85 ס"מ וכן בגודל 43X60  ס"מ.
המחיר: 189-250 שקלים (תלוי בגודל)


**


חברת "אחים עיני" מתמחה בשחזור אומנותי וניקוי כל סוגי השטיחים, בדים, וילונות וריפודים. במהלך השנים בהן קיימת החברה, שחזרו מנשה עיני (מייסד החברה) ובניו, מאות שטיחים עתיקים מהארץ ומהעולם. לימים, העביר עיני לארבעת בניו, שכבר גדלו אל תוך העסק, את כל הסודות והידע אשר משמשים אותם גם היום. לפרטים ומידע נוסף www.carpet.co.il או 1-800-696969. מתנה לפסח שכל ביית זקוק לה.ממליצה לכם לבוא לבקר. תרגישו שאתם מטיילים במוזיאון...














אם יש לכם שטיח נוסטלגי וצריכים לתקנו פנו למומחים בתחום  #אחים עייני





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה