מתנות לחגים שבפתח כנסו וגלו!

רשת חנויות "סיטי שופ" ברחבי הארץ: ראשון לציון, לוד, ירושלים (רמות), באר שבע, קריית גת, צומת קסטינה, נתיבות, אשקלון, פרדס חנה, יוקנעם וטבריה. 

רשת "סיטי שופ" הינה רשת חנויות "עשה-זאת-בעצמך" (DIY) המציעה למעלה מ-7,000 פריטים שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד. הרשת, אשר הוקמה בשנת 2010, נמצאת בצמיחה מתמדת ומונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ.

"סיטי שופ" הובילה מהפיכה ומחיריה הינם אטרקטיביים לצרכן ועל פי רוב נמוכים בכ-30% ממחירי המתחרים בתחום ה-DIY. הרשת מציעה מגוון פתרונות "עשה-זאת-בעצמך" ומייבאת את עיקר המותגים הנמכרים בה כגון Hyundai- כלי עבודה,LavorWash- מכונות שטיפה, FIX- מוצרי חשמל, Camptown לציוד מחנאות, Planero לכלי בית ומטבח.

הייתי בחנות הסיטישופ לוד חנות שבה תמצאו הכל לבית  למיטבח לגינה  כלי עבודה כל מה שתחפתו תמצאו תחת קורת גג אחד.פגשתי את מנהל הסניף . איש נחמד בשם מוטי לוי שהוא מנהל  את סניף לוד . עשה לי סיבוב בחנות להראות מה יש בה ומה אני חפצה איש עם סבר פנים נאות עם המון סבלנות כלפי הלקוחות החנות עטופה בצבעים  מכל  צבעי הקשת . פינת המצעים והמגבות מסודרות כמו שיירה של חיילים צבעוניים. אהבתי ובטוח אכנס לקניות בחנות זו המחירים שווים לכל כיס תמצאו בה כל מה שתחפצו מתנות לחגים שבפתח  תקנו שם המלצה שלי מרכז קניות   ומתנות זה סיטי שופ. מה רכשתי בהנחה רכשתי טוסטר לחיצה ומצנם של חברת fix . היות וגילנו עכשיו שהבן שלי החייל גילו לו שהוא רגיש לגלוטן. אז היינו חייבים לשנות את הכלים ולרכוש עבורו מוצרים חדשים שיהיו נקיים מגלוטן היות והוא לא יכול להשתמש במוצרים שיש בבית רכשתי והוא יכול להנות מצנימים וטוסטים בכייף ללא חשש.המוצרים מגיעים בכמה צבעים לבחירתכם אני בחרתי את צבע הנירוסטה.



רשת ה-DIY המציעה שלל פתרונות לבית, סיטי שופ, מחדשת את המדפים עם קולקציות טקסטיל חדשות ומצליחות שמפתיעות את הצרכנים.

קולקציית ה-Black & White  החדשה עשויה 100% סאטן אל-קמט ומגיעה בלא פחות מ-10 דוגמאות וטקסטורות שונות.
הסט הזוגי נמכר במחיר של 99 ₪ בלבד ואילו סט היחיד במחיר של 79 ₪ בלבד.








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה