ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן גאים להציג: "חיבוק של שבת" עם סבא טוביה – הסבא האהוב בסדרה חדשה


ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן גאים להציג:
"חיבוק של שבת" עם סבא טוביה – הסבא האהוב בסדרה חדשה
ערוץ הופ! (ערוץ 82 ב"יס" וערוץ 77 ב"הוט") החל מה- 23 בינואר 2015
 בימי שישי ב-14:00, 17:30 ובשבת  ב- 16:00,  12:50
ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן בסדרה חדשה בכיכובו של "הסבא של המדינה", טוביה צפיר. הסדרה החדשה, כמו כל תכני הערוץ, מביאה למסך באופן אוהד ומזמין ערכים חינוכיים ותתרכז בנושא השבת הישראלית, החום המשפחתי והקשר הערכי הבין דורי. את הסדרה החדשה כתבה שלומית קורן, בתו של צפיר, וביים יוני גרא.
בבית של סבא טוביה (טוביה צפיר) יש כל מה שצריך – אהבה אינסוף, סיפורים לרוב, שולחן גדול לארח את כולם בערב שבת ו... ארגז תחפושות, כדי שאפשר יהיה להעלות מופע מתי שרק רוצים.
בכל יום שישי הנכדה והנכד של סבא טוביה מגיעים לביתו כדי לעזור לסבא להתכונן לקבלת השבת המסורתית שלו. לפעמים הדברים קצת משתבשים, ודווקא אז סבא טוביה נזכר בסיפור נהדר! סבא והנכדים עוצרים הכל, פותחים את ארגז התחפושות ונכנסים לסיפור. סבא והנכדים מתחפשים ומציגים את הסיפורים, בסגנון משעשע ועכשווי. הווירטואוזיות התיאטרלית של טוביה צפיר, החן ויכולת השירה, החיקוי והריקוד תורמים גם הם להדגשת הסיפורים המסורתיים לקהל הצופים הצעיר. הסיפורים שסבא טוביה מספר הם ממיטב המסורת היהודית ומדגישים ערכים של התמדה, שיתוף פעולה, צניעות ועוד. בסוף כל פרק סבא והנכדים שרים יחד שיר לכבוד השבת, חלקם מן המסורת היהודית וחלקם מהמסורת הישראלית.
לכבוד עליית העונה תוכלו למצוא באתר הופ! מיני סייט עשיר (http://bit.ly/1J0xfXM) של סבא טוביה הכולל משחקים, משחקי יצירה, דפי צביעה, קטעי וידיאו עם הפרקים החדשים באתר ובאפליקציית ערוץ הופ! באייפון ובאייפד. לרגל לוח השידורים המיוחד שגובש לקראת יום המשפחה יזמין סבא טוביה את הצופים לשלוח באמצעות האתר תמונות משותפות עם הסבים והסבתות. מקבץ מתוך התמונות שיעלו יזכו להופיע גם בערוץ.
שחקנים: טוביה צפיר, יסמין כלפון, מל מלכה, יונתן גוטליב, שירה שטרן
ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות  באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי בתי אב באמצעות חבילות הבסיס של הוט וייס.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במדיות הדיגיטליות השונות: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים , ערוצי יוטיוב ושירותי VOD .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה