למה לשרוף?

קיבלתי להתנסות מוצר של נטורל  פורמולה קראטין קרם שמורחים לפני שמשתמשים בפן. הבעיה היא שאני כותבת את הפוסט אחרי שחזרתי מהמספרה לפני יומיים הסתפרתי ועשיתי צבע ופן. ועכשיו קיבלתי את המוצר  להתנסות וישבתי וחשבתי רגע נהנה מהפן עוד כמה ימים כי אין לי כוח לחפוף ולשבת מתחת למחליק ושוב לשרוף את השיער באמת נמאס ודי שימציאו משהו להגן על השיער. אחרי ארבעה ימים החלטתי לחפוף ולנסות את המוצר אז זהו שמרחתי את הקרם  הרחתי ריח קודם נעים ולא של שיער שרוף. והחלקתי את השיער והשיער נשאר נעים למגע כאילו יצאתי ממספרה. איזה כיף שיש את המוצר הזה ואפשר להשיג בכל רשתות הפארם ולא צריך לשגע את הספר על כל מיני קרמים שהוא שם לכם ואחר כך  מתמחר את המוצר במחיר גבוה. אז לכבוד חנוכה קרה פה נס גדוללללל.


 אופן השימוש  למרוח על כל  אורך השיער לפני הפן או המחליק ואחר כך להשתמש בפן או מחליק וזהו השיער שלך נשמר בריא יותר ולא נשרף.השיער נשאר גולש כאילו יצאת ממספרה ועשית החלקה מקצועית אצל ספר . לי יש שיער חלק ואני משתמשת במחליק רק כדי ליצב אותו כי הוא מתנהג לפי רצונו פרוע ולא מסתדר בבקר עכשיו אני מרוצה שגיליתי את המוצר הזה עושה לי חשק לצאת לבלות כי השיער מסודר ובריא מתאים גם לאלו שעשו החלקה במספרה ורוצות לשמור על השיער לאורך זמן כי לא כל שמפו וקרמים מתאימם לשיער שעבר החלקות ממליצה בחום.
 אחרי ההחלקה
 לפני ההחלקה
 איך אני נראית עכשיו?.......

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה