רשת batio בעיצוב אישי ובהתאמה אישית

רשת  חדשה לעיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית:
רשת batio (באטיו)

הרשת החלה להפעיל שני סניפים באזורי העיצוב המובילים בישראל
משהו חדש בעולם ארונות האמבטיה   באת הזמנת ואתה מקבל מוצר מוגמר ארון עם שיש כיוןר וברז ומראה לפי התאמה אישית כולל הרכבה  לא צריך לתזז ולרוץ אחרי בעלי מיקצוע  פתרון מושלם שאין דברים כאלה בארץ  אתה קונה ארון בלבד ואז אתה צריך לחפש שיש ומראה וכיור וברז ומישהוא שירכיב פה אין את הבעיה הזו . 
הרשת  החדשה מתמחה בעיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית, מושקת בימים אלה  בישראל: רשת  batio (באטיו) הרשת משווקת ומייצרת ארונות אמבטיה בהתאמה אישית לחלל הרחצה.

המותג batio  פונה ללקוח הפרטי המשפץ את חדר האמבטיה וכן לקהל רוכשי הדירות החדשות. במקביל המותג פונה לשגרירים הנמצאים בקשר עם הלקוח הפוטנציאלי דהיינו -  מעצבי הפנים, אדריכלים וקבלנים.

בימים אלה נפתחו שני סניפי הרשת הכוללים אולמות תצוגה מרשימים:  ברחוב הלח"י 27 בני – ברק וברחוב  האצ"ל 1 באזור התעשייה בראשון לציון.  עד סוף שנת 2015  מתכננת הרשת לפתוח עוד שני סניפים נוספים ומתעניינת בימים אלו באזור התעשייה פולג בנתניה.

אולמות התצוגה של המותג משתרעות על שטח כולל של כ- 400 מ"ר והושקעו בהקמתן כ- 1.5 מיליון ₪.  הסניפים של המותג ממוקמים באזורי פרמיום לעיצוב לצד מגוון חנויות העוסקות בעיצוב הבית. באולמות התצוגה של רשת batio  ניתן להיחשף למגוון סגנונות של ארונות אמבטיה, במגוון אין סופי של חומרים, ללא הגבלת צבעוניות ובהתאמה אישית למידות הלקוח. הרשת מציעה שירותי עיצוב חלל



הרחצה, בהתאמה אישית והדמיות ממוחשבות. לראשונה בארץ הצרכן יכול לקבל שירות כולל לריהוט חלל הרחצה במקום אחד, מגורם אחד, המרכז עבורו את התהליך באספקה אחת לביתו.

ייחודיות המותג batio, היא בהתאמה האישית ללקוח, באמצעות פגישות  אישיות עם מעצבות הפנים של המותג, שהתמקצעו בתכנון ועיצוב חלל הרחצה בהתאמה אישית וביכולתן לתת מענה פרטני לכל לקוח לפי צרכיו ותקציבו. באולמות התצוגה ניתן לבחור בנוסף לארון האמבטיה את כלל המוצרים המשלימים לחלל הרחצה- מראה, כיור, משטח עליון, ברז, מקלחון ואביזרים נלווים.

לדברי יורם ברנשטיין, מנכ"ל באטיו: "זיהינו את הצורך הקיים של לקוחות פרטיים, לקבל מענה אישי בעיצוב אישי לחלל הרחצה, במקום אחד, עם גורם האחראי על כל התהליך, החל בעיצוב ובחירת החומרים, המשך בשלב המדידה, העברה לייצור וכלה בהרכבת מוצר מושלם בבית הלקוח"

עוד לדברי ברנשטיין: "באטיו מאפשרת לצרכן הפרטי לתכנן את חדר הרחצה כאוות נפשו. יכולות הייצור של באטיו מאפשרות עבודת נגרות ברמה גבוהה מאוד וללא מגבלת מידות, חומר או צבע. בנוסף אנו מצעים לצרכן לבחור במקום אחד - את המשטחים העליונים לארון, כיורים וברזים ושאר מוצרים, במגוון רחב מאוד ולקבל את הכל הביתה, במשלוח אחד ובאופן מושלם








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה