MixIN

        17 בנובמבר, 2014
קולומבוס" משיקה 
 מיקס פירות יבשים ואגוזים חדשה ומהפכנית תחת השם MixIN

בשלב הראשון יושקו שלושה מוצרים: מיקס פירות יבשים ואגוזים, מיקס פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקס חמוציות צימוקים ואדממה
מהווה פתרון מושלם לנשנוש בין הארוחות, לנסיעות וטיולים, לפני אימון, כתוספת ליוגורט וכקינוח מתוק

חברת קולומבוס, המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון, משיקה בימים אלו סדרת מוצרים מהפכנית שטרם נראתה על המדפים בישראל. MixIN – אריזות מיקס של פירות יבשים ואגוזים באריזות אישיות טעימות, מאוזנות ומזינות. סדרת המוצרים החדשה מהווה את הבשורה החדשה לשוחרי הבריאות, ספורטאים ולטבעונים. לדברי גדי אפרתי, מפתח סדרת המוצרים, "המוצרים מתאימים לספורטאים, כארוחת ביניים ונשנוש על הדרך, בין הארוחות, כתוספת ליוגורט, האריזה נוחה לטיולים, ללימודים ולכל התנהלות באורך חיים פעיל ואינטנסיבי".
סדרת מוצרי MixIN החדשה, תכיל בשלב הראשון שלושה מוצרים: מיקסאין פירות יבשים ואגוזים, מיקסאין פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקסאין חמוציות צימוקים ואדממה. כל אריזה במשקל של 30 גרם ועד 100 קלוריות.
גדי אפרתי, התייחס למהלך הפיתוח ואמר: " MixIN מביאה בשורה חדשה שטרם נראתה על המדף בתחום הפירות היבשים והאגוזים. לראשונה משולבים אלו באלו יחד באריזה אישית, כשכל המוצרים הותאמו בגודלם וחיתוכם במטרה לתת לצרכן נעימות של אכילה עדינה ועיכול מהיר לגוף האדם. כל מוצר הותאם לרמה של שילוב הטעמים ובוצעו סקרים סנסוריים ושילוב הרכיבים במנה ובמינונם, פופולאריות בקרב הנשאלים על הגיוון, טעמים וכו'".
אפרתי אף  התייחס לשילוב בין הטעמים בכל מוצר ואמר: "במיקס פירות יבשים טרופיים ואגוזים - ישנו שילוב  מעניין מאוד בין קוביות אקזוטיות של קיווי, פפאיה, אננס וקוקוס, כאשר הפקאן מאזן את רמת המתיקות. במיקס אגוזים  חווים את הגיוון של 4 סוגי אגוזים, בעוד האננס נותן מתיקות והחמוציות והצימוקים יוצרים סביבה נעימה בפה. מיקס חמוציות צימוקים ואדממה – המתיקות של צימוקים, החמיצות של חמוציות ואדממה, מעניקים קראנצ'יות נעימה מאד ומעבר לכך האדממה מאזנים היטב את הצימוקים והחמוציות.
על פי דיאטנית קלינית, המוצרים מהווים את הפתרון המושלם לנשנוש בין ארוחות, לנסיעות וטיולים, לפני אימון, כתוספת ליוגורט וכקינוח מזין. במקביל, סדרת המוצרים החדשה, הינה דלת נתרן, ללא כולסטרול וללא שומן טרנס. בנוסף, המיקסאין עשירים באשלגן, מכילים ברזל, מגנזיום, אבץ, סידן וסיבים תזונתיים.
דודי לוי מנכ"ל קולומבוס: "לאחר ההצלחה עם סדרת החטיפים מהעולם 'טעימה מ...', החלטנו לצאת בסדרת מוצרים חדשים - מוצרי בריאות. מבחינתנו, אנו מביאים בשורה צרכנית מרשימה גם בזכות יכולות אירוז מתקדמות, ומאפשרים לצרכן ליהנות ממנות מדודות וטבעיות ככל שניתן, במגוון גדול ועם המון חדשנות. אנו כבר עובדים על פיתוח של מוצרים חדשים שיצטרפו בקרוב לסדרה".
מחיר מומלץ לצרכן: במבצע של 9.90 ₪ לאריזת חיסכון של שלישית מוצרים תימכר ברשת שופרסל במהלך חודש נובמבר.
המחיר לאחר מבצע: 12.90 ₪ לשלישיה מוצרים של 30 גרם כל אחד.  

כשר בכשרות הרבנות. מציג את סדרת מיקסאין של קולומבוס  MixIN_All.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה