ממש מלכה אמיתית


תחליף חלב אורז קינואה לרגישים ללקטוז


 משקה אורז קינואה  בשילוב אורז עם קינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים  מהיום לא רק אוכלים קינואה מהיום גם שותים
קיבלתי להתנסות במוצר זה ניסיתי והוא ממש טעים ובריא אז מהיום שותים קינואה.מנסיוני באכילה של קינואה לא אהבתי את המוצר ניסיתי בכל מיני דרכים ולא התחברתי לאכול קינואה.אז כשטעמתי את החלב היה לי טעים ושמחתי שאפשר להנות מקינואה בצורה אחרת .


חברת גפן שיווק טבע של בריאות החלה לשווק בארץ את תחליף החלב אורז קינואה של המותג קינואה ריאל מאיטליה. תחליף החלב מתאים לטבעונים, צמחונים, לכל מי שרגישים ללקטוז, חולי צליאק וכן לכל מי שנוהג לרכוש מוצרי טבע ובריאות. משקה אורז קינואה הופך לסטנדרט של תחליפי החלב הטיבעוניים ברחבי העולם בגלל טעמו וגם משום שהוא מציע שילוב מוצלח של טבע ובריאות. החיבור הזה יצא משקה אורגני עשיר בכל חומצות האמינו החיוניות לגוף ואף עשיר בברזל חלבון, מגנזיום,סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא תוסף מלאכותי ללא סוכר וללא גלוטן.

הייחודיות של משקה אורז קינואה הוא בשילוב עם הקינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים (עשירה בחלבון, ברזל ורוב חומצות האמינו). בניגוד לתחליפי חלב אחרים, משקה אורז הקינואה מכיל ריכוז של 10% קינואה. 

מחיר: כ-19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק עדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם  ברשתות המובחרות ובבתי טבע ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה