זה היה סיפור של חורף

הורים יקרים היום  קיבלתי להתנסות בתה חדש של ויסוצקי ויסוצקידס.ועל ההתנסות שלי אספר לכם כאן.תה חדש ללא קפאין לא צריך להוסיף סוכר בטעמים שמזכירים את מיץ הפטל ומיץ ענבים ותה עם נענע  אצלנו היתה ממש התלהבות גם מהתה גם מהמארז המתוק ואפילו משקיות התה.


בעקבות הביקוש להפחתת הסוכר במזונות עשו זאת כמה יצרנים והפחתו את הסוכר בהמון מוצרים. אך על השתיה שילדכם שותים חשבתם?....ידעתם ש בכוס משקה יש 5 כפיות סוכר. ובמים בטעמים כפית וחצי סוכר . ובאמת אני מבינה את הילדים כי גם אני לא אוהבת מים.  והטעמים המתוקים זאת השרשה שלנו ההורים אם נרגיל אותם מקטנות לפחות סוכר ומתוק כך יגדלו ויתרגלו לטעמים הללו ולא ידרשו את המתוק .  אם אפשר להנות ממשקה טעים מתוק ללא סוכר לשתות בלי ולהרגיש עם סוכר  לא הייתם שותים........

טעים כמו שילדים אוהבים. בריא כמו ויסוצקי.וכששתינו את התה בטעם פטל הילדים נזכרו בסיפור של מיץ פטל וישבנו וספרתי להם את הסיפור אז הנה גם את הסרטון של מיץ פטל יש כאן להנאתכםhttps://www.youtube.com/watch?v=tl64w59Hh8E

היום כשבפתח עמד השליח שהביא את חליטות התה הילדים הרגישו כאילו הביאו להם מתנות האריזות כל כך יפות טעמים כמו פטל. ענבים. נענע בגננה.

החליטו הילדים שקודם טועמים ואחר כך אוכלים צהריים. וברגע שטעמו את הפטל הם כל כך התלהבו שבקשו שאשים להם בבוקר במקום מים  את התה הזה אחד מהם אמר שזה כמו מים בטעמים רק ללא סוכר ושזה טעים. השני שתה את התה חם. בלי סוכר זה מה שאהבתי שאף אחד לא שם לב שלא הוספתי סוכר. ואחר כך הם גילו שעל העטיפות יש משחקים  כמו מבוך .לחפש מילים. ולחבר מספרים הייתה ממש חגיגה  מזמינה אתכם הורים וילדים להפוך את החורף הזה ולקבוע שעת תה יחד עם כל המשפחה תהנו וספרו איך היה אצלכם בבית.













תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה