סוף לזיעה

סוף לזיעה
חורף? כבר לא חם?  לא עבור הסובלים מהזעת יתר..
הארגון הבינלאומי להזעת יתר פרסם המלצות לטיפול בהזעת יתר ממוקדת בבית השחי על פי עדיפויות הטיפול השונות
  
בימים אלה פרסם הארגון הבינלאומי להזעת יתר (international hyperhidrosis society) המלצות חדשות לטיפול בהזעת יתר בבית השחי על פי מאפייני ההזעה וסוגי הטיפולים השונים.

הזעת יתר היא לא עוד אמירה על מישהו שיותר מדי חם לו באוגוסט, אלא בעיה בריאותית, שאינה קשורה לחום או לקור, והיא משפיעה על כל היבטי החיים של הסובלים ממנה. מחקרים מראים כי 3% עד 10% מהאוכלוסייה סובלים מהזעת יתר ממוקדת, שמופיעה בדרך כלל באיבר מסוים או במספר אזורים במקומות כגון: בתי השחי, כפות ידיים, כפות רגליים, פנים או מפשעות.   

מהם סדרי העדיפויות בטיפולים בהזעת יתר בהתאם להמלצות החדשות של הבינלאומי?

השלב הראשון: שימוש באנטי-פרספירנטים שונים.

שלב 2: שני הטיפולים האופציונליים בעדיפות זו נבחרו להיות:
  •   miradry – הטכנולוגיה החדשה לטיפול ארוך טווח בבית השחי ללא ניתוח.    הטיפול קיבל את אישור FDA לפני יותר מ-3 שנים, והגיע לאחרונה לארץ למרפאותיו של ד"ר צחי וידר, מומחה בכירורגיה כללית המטפל בבעיות הזעת יתר.
  •  הזרקת בוטוקס – כטיפול זמני


מחקר שנעשה לאחרונה קבע כי השפעתה של בעיית ההזעה המוגברת בקרב אנשים הסובלים ממנה על חייהם, חמורה יותר מאשר השפעת בעיות עור קשות כמו פסוריאזיס ואקנה.
מנהלת האגודה  הבינלאומית להזעת יתר, ליסה ג'יי הסבירה בכנס השנתי של אקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה בוושינגטון כי " כאשר אדם חייב להחליף את בגדיו מספר פעמים ביום, או כאשר הוא מתקשה ללחוץ ידיים בכניסה ויציאה מראיון עבודה, להרים ידו בכיתה ולהביע דעה ואפילו לחבק את בן זוגו וכל זאת בגלל בעיית הזיעה המוגברת שלהם, איכות חייהם נפגעת מן הייסוד וההשפעה היא לא קלה". עוד הוסיפה כי "הזעת יתר היא הפרעה רפואית כרונית המאופיינת על ידי הזעה מוגזמת הגורמת לירידה משמעותית בדימויו העצמי של המטופל, החל ממגבלות בעבודה ועד תיוג חברתי נמוך ובעיות רגשיות ופסיכולוגיות. זו מצוקה לכל דבר."

Miradry - סוף לזיעה:  http://o-r.co.il/lp/miradry/

פרטי מרפאת O-R של ד"ר צחי וידר: www.o-r.co.il
טלפון: 1700-700-723. בפייסבוק: מרפאות O-R.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה