מכתב אמיתי מבן שעוזב את בית הוריו ויצא לעצמאות משלו

לאבא ואמא היקרים

הרבה מאוד פעמים בחיים.אתה רוצה להגיד את תחושות  שלך ו
ברוב המיקרים לא נעים ואז ההזדמנות עוברת החלטתי לנצל את הרגע הזה בחיי היציאה מהבית שגדלתי בו ולהגיד לכם אבא ואמא את אשר על ליבי.

רציתי להגיד לכם המון תודה שאני אוהב אתכם שאני חייב לכם את כל מה שאני תודה על הענקתם לי חום ואהבה כל אחד בדרכו שלו. אמא אני מעריך את הדאגה שלך ואני יודע שאת רוצה רק את הטוב בישבלנו ואני אוהב אותך

אני יודע שתקשורת זה לא הצד החזק במישפחה שלנו ולכן החלטתי לכתוב את זה הייתי רוצה לתאר יותר מדויק יותר את מה שעובר עליי בראש ובלב. הרגע הזה שאני עומד בו עכשיו המעבר לגור לבד הוא מורכב עבורי כי מצד אחד היא התקדמות שלי לחיים בוגרים מרגש ומשמח התחלה חדשה ומצד שני היא לעזוב מקום שכל כך נעים לי בו שאני מרגיש הכי אני שזכרונותיי עוטפים שם כל פינה וכל חחדר .

ההיגיון ברור לו מה צריך לעשות אבל בלב לא משחרר ומקשה על כל המעבר אתם מהווים עבורי דוגמא ומודל לאנשים שבנו את עצמם והיגיעו להשגים גדולים בחיים שלהם וזאת בעזרת שתי ידיים. למדתי מכם חריצות ודבקות במטרה מסירות ואכפתיות אין סופית ומכל אחד מכם זה היגיע בצורה שלי .

אני יוצא להתחלה הזו בחיי שאני מסתכל אחורה אני מעריך מאוד בצורה שכולם לא הצליחו לבטא  מוסר תודה ענקית לכם שעיצבתם אותי ודרשתם ממני ואהבתם אותי בזכות כל אלו הפכתי למי שאני ואני יודע שכשיהיו לי ילדים אני רוצה לאהוב אותם ולהעניק להם את מה שאתם הענקתם לי זו לא פרידה זו רק התקדמות בשבילכם ובעיקר בשבילי אוהב אתכם .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה